هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

http://upload7.ir/images/03917899450302745222.jpg

جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 23:10 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

http://upload7.ir/images/57337393554136133980.jpg

جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

http://upload7.ir/images/22419607651799910188.jpg

سلام، یه مجله غربی در مقاله ای به توانمندی های ناوگان هواپیماهای جنگنده ی ایران پرداخته و عنوان نموده که ایران علیرغم تحریم ها فراوان و برخی کمبودات و مشکلات  به خوبی توانسته در اورهال کردن هواپیماها ، نگهداری از آنها ، بهینه نمودن انواع سامانه های این نوع هواپیماها و ... اقدام که واقعا جای شگفتی دارد. جا داره از همین جا یه خسته نباشید جانانه به همه مسوولین و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مخصوصا نیروی الهی هوایی در ایجاد چنین شگفتی داشته باشیم . در ادامه مطلب شرح کامل مقاله رو اوردم اگر دوست داشتید بخونید.



ادامه مطلب ...
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 22:58 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

 

 

 زمانه عجیبی است!

برخی مردمان امام گذشته را عاشقند ، نه امام حاضر را...

میدانی چرا؟

امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند

اما امام حاضر را باید فرمان برند!

و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

شهید آوینی

پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

رده بندی قویترین ارتش های جهان:

پایگاه نظامی گلوبال فایر پاور در جدیدترین رده بندی خود از قوی ترین ارتش های جهان، ارتش ایران را در رتبه 16 قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین به نقل از دنیا الوطن فلسطین، ایران در حالی رتبه شانزدهمین ارتش قدرتمند دنیا را کسب کرد که ارتش های آمریکا، روسیه و چین رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. تعداد نیروهای نظامی، ابزارهای جنگی و بودجه نظامی معیار این رتبه بندی پایگاه گلوبال فایر پاور بوده است. ارتش مصر نیز با 468 هزار نیرو،4487 تانک، 9646 خودروی زرهی، 8 ناو جنگی، 863 جنگنده، 200 بالگرد و بودجه 4 میلیارد دلاری در سال در رده 13 و به عنوان قدرتمند ترین ارتش عربی و آفریقایی معرفی شد. عربستان سعودی با 233 هزار نیرو و 977 جنگنده و 46 میلیارد دلار بودجه سرانه در رده 27 جهان و در رتبه دوم کشورهای عربی قرار دارد. ارتش ایران در حالی در رتبه 16 جهان قرار گرفت که بالاتر از کشورهایی نظیر کانادا، مکزیک، استرالیا، کره شمالی، اسپانیا، آرژانتین و صربستان قرار دارد. 545 هزار نیروی فعال نظامی، 2895 تانک، 1500 خودروی زرهی، 1858 جنگنده، 800 بالگرد، 9 ناو جنگی و 10 میلیارد دلار بودجه سرانه، بخشی از قدرت نظامی ارتش ایران معرفی شده است. مشخص نیست که آیا توانایی نظامی سایر نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه پاسداران و بسیج در این رتبه بندی لحاظ شده یا خیر.

در این فهرست هند، انگلستان، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، برزیل، ترکیه و پاکستان در رتبه های چهارم تا دوازدهم قدرتمند ترین ارتش های جهان قرار گرفته اند.

 

 

پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

انتصاب فرزند شهید ستاری به سمت معاون رئیس جمهور، دومین حضور نسل جدید فرزندان شهید در مدیریت کشور بود.
به گزارش مجله مهر، دکتر حسن روحانی، دیروز معاون علمی فناوری رئیس جمهور را منصوب کرد. حکم روحانی برای دکتر «سورنا ستاری» البته یک حاشیه جالب هم داشت و آن، نام خانوادگی آشنای او بود. سورنا ستاری، فرزند شهید سرلشگر «منصور ستاری» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که دی ماه سال 1373 و در سانحه هوایی به همراه جمعی از فرماندهان بلندپایه نیروی هوایی ارتش، به شهادت رسید.
البته فرزند شهید ستاری که اکنون به سمت معاونت رئیس جمهور برگزیده شده است، قبل از این و در سال 1384 هم به مدت یک سال مدیرعاملی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت را در کارنامه دارد.
دکتر ستاری،مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی مکانیک را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده و هم اکنون استادیار این دانشگاه است. ضمن این که ریاست پژوهشگاه صنعت نفت هم از جمله سوابق اوست. ستاری تا به حال 2 اختراع هم به ثبت رسانده و 14 عنوان کتاب را هم تالیف کرده است.

پسرانی که ما را یاد پدرانشان می اندازند
دکتر سورنا ستاری                                             شهید سرلشکر منصور ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور                      فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

اما حضور سورنا ستاری، اولین حضور نسل جدید فرزندان شهید در مدیریت کشور نبود. خردادماه امسال و در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران هم فرزند یکی دیگر از شهدای جمهوری اسلامی، با رای مردم تهران به عضویت شورای شهر تهران درآمد. «محمدمهدی تندگویان» که با لیست ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کرده بود، توانست با کسب 154 هزار و 921 رای، به عنوان پانزدهمین منتخب مردم تهران، وارد ساختمان خیابان بهشت شود.

پسرانی که ما را یاد پدرانشان می اندازند
   مهندس محمدمهدی تندگویان                              شهید مهندس محمدجواد تندگویان عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران                        وزیر نفت ایران در کابینه شهید رجایی 

البته حضور فرزندان چهره های شهید جمهوری اسلامی در سمت های اجرایی و مدیریتی پیش از این هم سابقه داشته است. حضور دکتر «علی مطهری» و دکتر «محمدمهدی مفتح» به مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق حضور فرزندان شهدای شناخته شده در مناصب سیاسی در ایران است

پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

ماموریت‌های ویژه پهپادهای سریر و ابابیل

قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) یکی از نیروهای چهارگانه ارتش است که در بهمن ۱۳۸۷و با تقسیم نیروی هوایی ایران به دستور حضرت آیت‌الله‌العظمی‮ خامنه‌ای فرمانده کل قوا تشکیل و مأموریت‌های ویژه‌ای، به‌خصوص برای برتری‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران برای آن تعریف شد‮. ‬با‮ ‬پررنگ‮ ‬شدن‮…



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 362276
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1