هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
سه شنبه 30 تير 1394برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

 حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ۱۴۰۰ سال پیش فرمودند: “إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض ولا تحرکوا أیدیکم ولا أرجلکم ثم یظهر قوم ضعفاء لا یُوبه لهم قلوبهم کزُبَر الحدید هم أصحاب الدولة لا یفون بعهد ولا میثاق یدعون إلى الحق ولیسوا من أهله “أسماؤهم الکنى ونسبتهم القرى” حتى یختلفوا فیما بینهم ثم یؤتی الله الحق من یشاء…” (۱)

ترجمه: زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…”

گفته می شود این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

شایان ذکر است، حدیث فوق در کتاب “احقاق الحق و ازهاق الباطل” ذکر شده است.

دو شنبه 29 تير 1394برچسب:, :: 22:9 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

ﺍﺯ رجبعلی خیاط ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻄﻮﺭ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯽ ﺯﻧﺪﮔیت ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﺎﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﮐﻨﯽ؟ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻣﯽ؟ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺳﺒﺐ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮﯼ؟ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﻭﺳﻮﺳﻪ ﻧﻤﯿﺸﻮﯼ؟

 

ﮔﻔت: ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﻨﺞ ﺍﺻﻞ ﺑﻨﺎ ﮐﺮﺩﻡ:

۱. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺯﻕ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪﻡ!

۲. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ، ﭘﺲ ﺣﯿﺎ ﮐﺮﺩﻡ!

۳. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ، ﭘﺲ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻡ!

۴. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻣﻬﯿﺎ ﺷﺪﻡ!

۵. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻭ ﺑﺪﯼ ﮔﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﻓﺰﻭﺩﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺪﯼ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ!

ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻦ 5 ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽﮐﻨﻢ

دو شنبه 29 تير 1394برچسب:, :: 22:7 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 رهبری در مورد رجز خوانی یک هفته قبل  دولت مردان ودولت زنان غربی ها ,در خطبه عید فطر فرمودند

 

این آقا (رئیس جمهور امریکا) گفته است می تواند ارتش ایران را نابود کند/ قدیمی های ما این جور حرف ها را لاف در غریبی می گفتند/ اگر می خواهند درست بفهمند اگر می خواهند از تجربه های خود درست استفاده بکنند بدانند اگر جنگی این جا اتفاق بیفتد آن کسی که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکای متجاوز و جنایتکار است

افسران - لاف در غریبی....

 فرمایش رهبری به خوبی تبیین شده نیاز  توضیح  نخواهد بود ولی اما اصل این ضرب المثل این است:( با عرض معذرت)

 لاف در غریبی گوزیدن در بازار مسگرهاست

یک شنبه 21 تير 1394برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, :: 5:40 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 
   
   

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می‌شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

 ؛ ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه کمک به مستضعفین و مظلومین ، خدا  در قران در سوره انفعال آیه 72 می فرمایید

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْكُمُ النَّصْرُ... ؛اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یارى طلب كنند، بر شما لازم است كه به یارى آنان بشتابید.»



ایامی که خداوند از طریق روح الله(روح خدا) بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را برای دفاع از حریم شریف قدس ،روز قدس نامگذاری نمود،روزی که با تیزهوشی همیشگی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 16 مرداد 1358 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری در پیامی خطاب به مسلمین جهان این روز را روز قدس نامید .چه خوش گفت امام خوبیها:



من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص)می دانم ، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم ؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.(صحیفه امام ج9 ص277)

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیزم همانند رود خانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یک پارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد،باعث نگرانی های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی های همراه با برنامه ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

چرا که خروش مردم جهانیان در این روز تهدیدی برای رژیم نامشروح صهیونیزم خواهد بود به همین دلیل این رژیم نامشروع با هم دستی هم پیمانان غاصب و ظالم خود در صدد از بین بردن این روزبزرگ هستند.

 

پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, :: 5:39 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

مرحوم آيت الله بهاءالديني: منظور از احيا در شب قدر در حقيقت احياي دل است نه صرف بيدار ماندن ظاهري. اصل اين است كه انسان در اين شب براي لحظاتي نيز شده از خواب غفلت بيدار شود و دلش را احيا كند. اگر انسان بتواند در شب قدر با خود خلوتي داشته باشد و با عبادات و نماز و دعا عروجي حاصل كند و طهارتي كسب كند در حد خود توانسته شب قدر را احیاکند.

 

پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, :: 5:38 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده


یکی از محبوب ترین چهره‌های مبارز با گروه تکفیری داعش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.
بـ «ایوب آل ربیع» استاد دانشگاهی که به دلیل درخشش در جنگ با تروریست های تکفیری داعش به کابوسی برای آنان تبدیل شد و از سوی هم وطنانش، به عنوان «ابوعزرائیل» ملقب گردیده در سفر به مشهد مقدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را زیارت کرد.
وی پس از تشرف به حرم مطهر مورد استقبال مردم ولایی مشهد قرار گرفت و شماری از زائران با وی عکس یادگاری گرفتند.
ابوعزرائیل به یکی از محبوب ترین چهره‌های معتقدان به اسلام ناب محمدی (ص) تبدیل شده و امروز بسیاری از جوانان نسلمان با چهره او آشنا هستند.
ایوب قهرمان تکواندو و استاد تیراندازی با کمان است و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی استاد دانشگاه بوده است.
وی که برای نخستین بار با «شمشیر» و «تبر» در جنگ با داعش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت در رسانه‌های خارجی ازجمله روزنامه انگلیسی تایمز به «رمبوی عراق» معروف شده که یکی از دلایل افزایش امیدواری‌ها برای تضعیف داعش در عراق است.

پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, :: 5:36 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
افسران - وضعیت ال سعود
 عربستان بداند  با این مسلمان کشی نه انصارا... را می تواند از یمن حذف کند نه حاکم قبلی را میتواند بر گرداند چز اینکه با دست خود گور خود را می کند, میگوییم ( فاین تذهبون)

 

پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, :: 5:32 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
یک شنبه 14 تير 1394برچسب:, :: 1:8 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

یک شنبه 14 تير 1394برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

یک شنبه 14 تير 1394برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 996
بازدید کل : 362273
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1