هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

   نماد امروز  علم یزید در جامعه ما ماهواره  ها هستند  که توسط  شیطانک های روزگار اداره می شود  و  فقط از  انسان های با بصیرت شناخت این نماد بر می اید.

افسران - علم یزید!
 
mahdiranjbar
برچسب‌ها: پاتوق یاران, بصیرت
تاريخ : سه شنبه 1393/07/22 | 11:20 AM | نویسنده : ذاکر |
4 نظر
یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 آه،از غربت اسم آسمانی ها  در میان خاکیان ،آه از تمسخر پرواز،از سوی کسانی که به ماندن در قفس عادت کرده اند،آه آه آه. شهید عاشقی است که عقل رفاه زده دنیای امروز  او را درک نمی کند ، شهید از دنیای دیگری نیامده اما نگاهش برای ما آشنا نیست،نگاهی که به جمال خالق زیبایی ها افتاده است.
 
افسران - شهید جاده ای به سوی خویشتن
یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
قابل توجه مذاکره کنندگی با 5+1

 

 
 فرقه خوارج فقط به دست علی (ع) سر جای خودشان نشانده شدند این طیف که زاییده آنها یند فقط به دست علی زمان مهار خواهند شد نه توسط  مدعیان دروغی مبارزه با داعش

 

‌

 

سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, :: 22:50 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
       

 

 
 
 
آیت الله بهجت (ره)
اگر بی‌تفاوت باشیم و برای رفع گرفتاریها و بلاهایی كه اهل ایمان بدان مبتلا هستند دعا نكنیم، آن بلاها به ما هم نزدیك خواهد بود.
سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
       

 

ﭘﯿﻐﺎﻡ ﮔﯿﺮ ﺗﻠﻔﻦ ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ!!!
ﻣﺎ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ؛ ﻟﻄﻔﺎﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻮﻕ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ:
ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﯿﺪ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۱ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﭽﻪ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﺍ ﻗﺮﺽ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۳ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﻨﯿﻢ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۴ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﭽﻪ ﺗﺎﻥ ﺍﻣﺸﺐ ﭘﯿﺶ ﻣﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۵ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﭽﻪ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﻢ ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۶ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻬﻤﺎﻧﺎﻥ ﺁﺧﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﺗﺎﻥ ﻏﺬﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻨﯿﻢ ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۷ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﻡ ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۸ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﮔﺮ ﭘﻮﻝ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ؛ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۹ ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ.
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﻡ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﻨﯿﺪ ﯾﺎ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﺵ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﯾﺎ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺑﺮﻭﯾﻢ ، ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ؛ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ !!!:
سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
       

 

 

 

سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
افسران - قهرمان ....

 

 
 
 
 
 
افسران - چرا بایدن از سیاست‌ های ترکیه، عربستان و امارات در سوریه انتقاد کرد؟
 
 
 
 
 
 
سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد را نمی‌توان به سادگی نادیده گرفت چراکه وی حقایقی را مطرح کرد که واقعاً افکار عمومی جهان را با سؤال‌های مهمی درباره بحران سوریه و ائتلاف ضدداعش مواجه کرده است.
سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد بی شک یکی از مهمترین سخنرانی‌ها پس از آغاز بحران در سوریه بوده است چرا که بخش دیگری از کوه یخ بحرانی خونین را بار دیگر به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که افرادی که خود را داعیه دار مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می دانند خودشان حامیان اصلی‌ ترور در جهان هستند
جمعه 11 مهر 1393برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

وانتافه

 

کفش تق تقی مرغی !

کفش تق تقی مرغی

یا دوچرخه رو به دمپایی !؟O.o

عکس نوشته های طنز و خنده دار

http://s5.picofile.com/file/8131916734/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85_%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%88%D9%86.jpg

جمعه 11 مهر 1393برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

ادای احترام یک نظامی به تمثال مقام معظم رهبری

 

مراسم تجليل از خلبانان و پيشكسوتان عمليات"اولين پاسخ"/ نخستين خلبانان شهيد دفاع مقدس كه بودند؟

نخستين مراسم تجليل از خلبانان و پيشكسوتان شركت كننده در عمليات هوايي ۳۱ شهريور ۵۹ با حضور مقامات نيروي هوايي ارتش برگزار شد.

                           
نويد شاهد: نخستين مراسم تجليل از خلبانان پيشكسوت شركت كننده در عمليات هوايي ۳۱ شهريور ۵۹ با عنوان "اولين پاسخ" به همت دفتر مطالعات و تحقيقات استراتژيك نيروي هوايي با حضور مسئولان، فرماندهان و جمعي از پيشكسوتان و خانواده شهداي نيروي هوايي ارتش در تالار خليج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد. در اين مراسم شخصيت هاي لشكري از جمله امير سرتيپ خلبان "عليرضابرخور" جانشين فرماندهي نهاجا، امير سرتيپ خلبان "عزيز نصيرزاده" معاون هماهنگ كننده و امير سرتيپ خلبان "حسين چيت فروش" مشاور فرماندهي نهاجا حضور داشتند. گفتني است در اين مراسم از ۵۰ نفر از خلبانان و پرسنل فني پيشكسوت نهاجا در عمليات هوايي ۳۱ شهريور ۵۹ تجليل به عمل آمد. اين مراسم، بزرگداشت آمادگي نيروي هوايي ارتش در اولين پاسخ به دشمن بود. جمعي از خلبانان شركت كننده در عمليات اولين پاسخ، به بيان خاطراتي از اين عمليات پرداختند. شايان ذكراست عمليات اولين پاسخ، سه ساعت پس از حمله هوايي عراق به پايگاه هاي كشورمان انجام شد؛ در اين عمليات 12 فروند از هواپيماهاي جنگنده شكاري نيروي هوايي ارتش در قالب 3 گروه پروازي از پايگاه هاي بوشهر و همدان، پايگاه هاي شعيبيه، كوت و الرشيد عراق را بمباران و صدمات قابل ملاحظه اي به آن ها وارد آوردند. همچنين در اين عمليات سرلشكر خلبان "محمد صالحي" و سرلشكر خلبان "خالد حيدري" به عنوان اولين خلبانان شهيد دفاع مقدس به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.
 

 

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب، ساعت 1800 تا 2230 روز گذشته 1393/07/06 با تجلیل از برترین‌های جبهه مردمی حزب الله در فضای رسانه های دیجیتال به کار خود پایان داد.

این مراسم بدون حضور دولتی ها و با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، حسین یکتا رئیس قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) و فعالان حزب اللهی و انقلابی عرصه سایبری و جنگ نرم برگزار شد.

با کلیک روی تصاویر در ادامه مطلب سایز واقعی آن را ببینید:

 

 

گزارش تصویری در ادامه مطلب

امیر سرلشکر محمد سلیمی مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر ولی‌الله فلاحی که در محل دافوس ارتش برگزار شد، اظهار داشت: وقتی حریف از شما تعریف کند قدرت شما مشخص می‌شود. الان می‌بینیم آقایان کسینجر و برژینسکی خطاب به دولتمردان آمریکا می‌گویند: برای چه اعلام می‌کنید که ایران بمب اتم می‌خواهد؟ چرا به چیزی که به ثمر نرسیده کلید کرده‌اید؟ بروید به دنبال دلایل اثرگذاری این رژیم در منطقه و اینکه چطور حاکمیت آمریکا در منطقه را زیر سؤال می‌برند و ابرقدرتی آمریکا را به چالش می‌کشد. آنها از حالا صاحب بمب اتم هستند چون خودتان معتقدید جمهوری اسلامی ایران در منطقه اثرگذار است.

سلیمی تاکید کرد: این حرف‌های کسینجر مفت به دست نیامده است ما امثال فلاحی‌ها را داده‌ایم که حالا دشمن این طور از ما تعریف می‌کند.

وی با اشاره به شخصیت شهید فلاحی گفت: فلاحی نوع حرکتش هدفمند و آوازه علم و مدیریتش زبانزد بود. او فردی حق‌پذیر و صاحب علم بود.

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در ادامه سخنانش با اشاره به خاطره‌ای از اوایل انقلاب اظهار داشت: ابتدای انقلاب و زمان نخست وزیری بازرگان هیأت دولت به همراه 2 نفر از شورای انقلاب برای بازدید از ستاد مشترک ارتش آمدند و فرماندهان یکی یکی گزارش جنگ را می‌دادند. یک روحانی هم در میان آنها بود که من تا حالا ایشان را ندیده بودم و ایشان مقام معظم رهبری بودند. من تا آن موقع روحانی که ساعت مچی دستش باشد ندیده بودم اما ایشان یک ساعت مچی در دستش داشتند و سخنان فرماندهان را در یک دفترچه یادداشت می‌کردند. به یاد دارم زمانی که تیمسار فلاحی سخن می‌گفت ایشان خیلی بیشتر یادداشت می‌کردند.

سلیمی ادامه داد:‌ در آن زمان هر روز 200-300 دختر و پسر قرتی به خیابان مقابل ستاد ارتش می‌آمدند و شعار می‌دادند «این ارتش طاغوتی منحل گردد ارتش توحیدی ایجاد باید گردد» و ما هم در آن زمان با لباس شخصی رفت و آمد می‌کردیم. البته مسلم بود که این افراد مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها هستند و منتظرند تا یک رژیم سرنگون شود و امکانات آن را در اختیار بگیرند و ابتدا باید ارتش را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بالاخره از طرف شورای انقلاب مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام در وزارت دفاع و ارتش مسئول شدند و بنده به عنوان رئیس دفتر ایشان مشغول خدمت شدم. یک روز به ایشان گفتم چه چیزی بود که آن روز می‌نوشتید؟ آیا شما با ارتش خوب نیستید و می‌خواهید ارتش منحل شود؟ ایشان گفتند: این حرف‌ها چیست؟ گفتم: مگر جمعیت معترض به ارتش را نمی‌بینید که هر روز شعار می‌دهند؟ ایشان فرمودند: من با ارتش خوب نباشم؟ سپس گوشه قبایشان را گرفتند و گفتند: اگر این لباس بر تنم نبود حتما در لباس (ارتش) بودم. ارتش یک خار ستبر برنده‌ای است در کنار گل جمهوری اسلامی ایران که به هیچ متجاوزی اجازه دسترسی به آن را نمی‌دهد.

سلیمی ادامه داد: آقا نسبت به فلاحی نیز گفتند: دیدم این فرد بلانسبت نظامیان دیگر است و تاکتیک و آموزش نظامی در خونش است.

وی افزود: پس از آن بنده رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم شدم و شهید فلاحی جانشین ستاد مشترک بود که روزی به دفتر من آمد و گفت بلندشو تا به جبهه برویم و بازدیدی کنیم که به طرف سوسنگرد و منطقه جلالیه رفتیم و به تیمسار فلاحی گفتم که قرارگاه تیپ دو لشگر 92 به فرماندهی امرالله شهبازی زیر پل قرار دارد. در آن زمان آتش رد و بدل می‌شد و فلاحی از پل بالا رفت و یک متر به آسفالت مانده روی خاک‌ها نشست و هرچند لحظه سر بالا می‌آورد و دشمن را نگاه می‌کرد. 

سلیمی گفت: شهبازی که نگران بود مبادا تیرهای دشمن به فلاحی اصابت کند چندین بار به او اعلام کرد تا پایین برود و برای آخرین بار شهبازی فریاد زد: تیمسار سرتان را بلند نکنید و رفت و ما هم ناراحت شدیم که چرا با فلاحی اینطور سخن گفت. در این هنگام تیمسار فلاحی سرش پایین بود و ناراحت شده بود و لبهایش سریع به هم می‌خورد و یکباره به من گفت: «آقای سرهنگ سلیمی چقدر سخت است آدم در خانه خودش نتواند سر بیاورد بالا». این حرف فلاحی خیلی سخت بود و من پیش خود گفتم تیمسار بگذارید من یک پرس گریه کنم و بعد بیایم ولی خود را جمع کردم و به او گفتم: نخیر تیمسار شما همیشه سربلند بوده‌ای هنوز هم هستی. فلاحی مورد علاقه زیاد حضرت آقا بود.

سلیمی در پایان با بیان این باید همیشه به قدرت، دانش و آمادگی خود بیفزاییم اظهار داشت: حضرت آقا گفته‌اند به مذاکرات شرق و غرب و دیپلماسی کار نداشته باشید شما سربازید و همیشه آماده باشید که فردا به جبهه بروید.

در پایان این مراسم از خانواده شهید سرلشکر فلاحی تقدیر به عمل آمد.

پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

 

 

 
 
مجلس رقصی که از نظر مکاتب و مذاهب مختلف فقهی حرام و غیر شرعی به شمار می رود اما نیروهای داعش بدون کمترین توجه به احکام اسلامی، چنین مجالسی برگزار کرده و به عیاشی و لهو و لعب می پردازند.
 
 
 

گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با اقدامات و جنایت های مختلفی که در چند ماه اخیر انجام داده، زبان زده بیشتر افکار عمومی جهان شده است.

 

اما جدای از جنایت های نیروهای داعشی از جمله اعدام، سر بریدن، قطعه قطعه کردن بدن، دست بریدن، زنده به گور کردن، آتش زدن و دیگر جنایت های گوناگونی که نیروهای تروریستی داعش علیه مردم مرتکب می شوند، رفتارها و اقدامات غیر اخلاقی نیروهای این گروهک تروریستی نیز به نوبه خود پرونده ای متفاوت برای این گروهک تکفیری به وجود آورده است.

 

پرونده گروهک تروریستی "داعش" در زمینه های جنسی و غیر اخلاقی بسیار است از جمله "جهاد نکاح"، "جهاد لواط"، "جهاد با محارم"، "فروش زنان به عنوان برده و کنیز" و غیره.

 

اما در جدید ترین کیلیپی که از نیروهای این گروهک تروریستی در فضای مجازی جهان عرب منتشر شده، نشان می دهد که تعدادی از زنان "جهاد نکاح" به رقاصی در مجلس بزم تعدادی از نیروهای داعش می پردازند.

 

مجلس رقصی که از نظر مکاتب و مذاهب مختلف فقهی حرام و غیر شرعی به شمار می رود اما نیروهای داعش بدون کمترین توجه به احکام اسلامی، چنین مجالسی برگزار کرده و به عیاشی و لهو و لعب می پردازند.

پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

                   

هرروز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود و شبکه‌های ارسال پیام بیش از پیش جای خود را در بین اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند باز می‌کنند تا آنجا که برخی معیارشان برای خرید یک تلفن همراه این است که شرکت پشتیبانی کننده آن برند، از همان ابتدا برنامه‌های ارسال پیام را در تلفن همراه نصب کرده باشد.

شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه،

شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه،

 اما چقدر می‌توان اطمینان داشت که مکالمات شما از طریق یک شخص سوم قابل دسترسی نیست؟ یا عکس‌های خصوصی که رد و بدل می‌شوند تنها در دستگاه تلفن شما و شخص گیرنده ذخیره خواهد شد؟ با گذشت زمان و ورود هرچه بیشتر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی به برنامه زندگی روزمره افراد، مسائل مربوط به امنیت هم بیش از پیش مطرح می‌شود و گاهی در غالب پیامک‌هایی در همین شبکه‌ها گفته می‌شود که مثلا برخی از این شبکه‌ها همچون وایبر در اختیار آژانس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه بوده و چک می‌شوند.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1000
بازدید کل : 362277
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1