هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
                                     

 

 

سلام ، سرلشگر خلبان شهید محمد نوژه یکی از شهداء ابتدای انقلاب اسلامی بود که در مورخه 58/5/25 در پاوه به شهادت رسید. هم اکنون پایگاه سوم شکاری همدان به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است. 

متاسفانه به علت آنکه چند سال بعد از شهادت این شهید مظلوم در پایگاه سوم شکاری کودتای صورت گرفت و آن کودتا به کودتای نوژه معروف شد ، هر زمان اسم نوژه را می شنویم یاد کودتا می افتیم که لازم است در این خصوص اطلاع رسانی لازم شود.

پاتوق یاران سالگرد شهادت این غیور مرد نیروی هوایی ارتش رو گرامی می داره...

 

یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, :: 21:35 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

* اگر كسي به راستي از شايستگي خود، بهره گرفته و سخت كار كند، همه چيز امكان‌پذير است.
* هر كاري را بايد كسي انجام دهد كه شايستگي آن را دارد.
* هرچه كه مي‌خواهيد انجام دهيد، مجسم كنيد كه انجام داده‌ايد و سپس از خرد خود بهره بگيريد؛ خواهيد ديد كه مي‌توانيد آن كار را انجام دهيد.
* مردمي كه منفي‌باف و ترسو هستند و به آساني، همه چيز را رها مي‌كنند، هرگز كار مهمي انجام نخواهند داد.
* امكانات در هر حيطه‌ي كاري، پنهان هستند و اين شما هستيد كه بايد آنها را كشف كنيد.
* نااميدي و شكست حتي در نوآورانه‌ترين كارها به وجود مي‌آيد، ولي مهم اين است كه اراده كنيد و پايان كار خود را در نظر بياوريد، مهم نيست آن كار چه باشد.

* مانند اهل فکر عمل کنید و مانند اهل عمل فکر کنید.

* وقتی نوبت به ملاحظات ضروری در زمان ادغام می رسد،به خودتان زحمت اولویت بندی ندهید،بجنبید.    

* بردن شاید همه چیز نباشد ، ولی باختن هیچ چیز نیست.

* رسیدن به اهداف دشوار سخت تر است ، ولی منافع پایداری برایتان به دنبال دارد. تنها افراد ضعیف به فکر رسیدن به اهداف آسان هستند ،که اغلب هم در پایان شکست می خورند.

* اگر نمی دانید جریان چیست ، نگران نباشید؛ به جای نگرانی خودتان را در بطن آن قرار دهید.

 
                     او قصد داشت با ناامن کردن بغداد از انجام کنفرانس سران کشورهای غیرمتعهد در این شهر جلوگیری کند، به همین علت صاعقه‌‌وار از سد دفاع هوایی بغداد گذشت و شهر را بمباران کرد و با وجود اصابت موشک عراقی، در آخرین لحظات با یک عملیات استشهادی هواپیما را به ساختمان هتل کوبید.            

 

آشنایی با اسطوره‌های شهادت و مقاومت ایران اسلامی که ویژگی منحصر به فرد ایمان و معنویت را با آمادگی رزمی و دفاعی خود تلفیق کردند برای نوجوانان و جوانان کشورمان، جذاب و مفید است. به همین منظور  باشگاه خبرنگاران در نظر دارد تا به معرفی مفید و مختصر شهدای شاخص با عنوان "ستارگان آسمان ایران اسلامی" به ترتیب حروف الفبا بپردازد. اگرچه همه شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران مقاوم و سربلند و عزیز، ستارگان آسمان ایران اسلامی هستند و هرکس در هر شغل و مسئولیتی که قرار دارد و نفس می‌کشد، مدیون این فداکاری‌ها و از جان‌ گذشتگی‌ها است.  

جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

عکس های جالب و بامزه

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های خفن و باحال

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های طنز و جالب

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های سوژهای خنده دار

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های بسیار خنده دار

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکسهای خنده دار از سوژه های خارجی

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکسهای خنده دار از سوژه های داغ

 

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکسهای داغ از سوژه های خارجی

 

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکسهای خنده دار خارجی

 

عکس های جدید خنده دار

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های سوتی های خارجی

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

عکس های باحال و خنده دار خارجی

عکس های خنده دار, کاریکاتور و تصاویر طنز

 

 

این پیرمرد به نام مشهدی حیدر کلیددار استادیوم آزادی تهران میباشد. او سال هاست که نگهدارنده این ورزشگاه بوده است و تمامی کلید هایی این مجموعه با دستان وی باز خواهد شد.

کلیددار استادیوم آزادی تهران

کلید ورزشگاه آزادی در دستان این پیرمرد است + عکس

کلید ورزشگاه آزادی در دستان این پیرمرد است + عکس

 

 

جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
                                     

 

          یاران میدانند  هیچ کاری ناشدنی نیست این باور های غلط ,القائات دشمنان  وشیطان صفت ها است که در برخی از ما رسوخ کرده وبه عبارتی ما را از تواناییهای خویش بیگانه ساخته,رهبری با  این نهیب ها می خواهد  ما هارا به تواناییای مان آگاه نماید. یا علی   عرصه های جدید منتظر حضور شما است.

جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

: رئیس جمهور دیروز گفت: "هر وقت می خواد مذاکره بشه یک عده می گن ما داریم می لرزیم؛خب به جهنم، برین یه جای گرم پیدا کنین برا خودتون! چه کار کنیم ما!" در همین زمینه پیش بینی می شود با توجه به اینکه ایشان الگوی هیئت دولت می باشد؛ در روزهای آتی شاهد شنیدن چنین دیالوگ هایی نیز باشیم:

وزیر اقتصاد: بعضی ها می گن تورم بالاست و کمرمون داره زیر فشارهای اقتصادی خم میشه! خب به جهنم، برین باشگاه های ورزشی قوی بشین! شما لاغر مُردنی هستین، چه کار کنیم ما! وزیر نیرو: هر وقت صحبت از قطعی برق میشه یک عده می گن ما از تاریکی می ترسیم؛ خب به جهنم، 6 ماه سال برین قطب شمال، 6 ماه بعدیش هم برین قطب جنوب تا همیشه روز باشه و توی تاریکی نباشین! شما ترسو هستین، چه کار کنیم ما! وزیر کار: بعضی ها می گن آمار بیکاری بالاست؛ خب به جهنم! عرضه داشتین یک کاری واسه خودتون پیدا می کردین! شما بی عرضه هستین، چه کار کنیم ما! وزیر راه: هر وقت یک هواپیما می خواد پرواز کنه مسافرهاش میگن ما می ترسیم سقوط کنیم؛ خب به جهنم، با اسکانیا مسافرت کنین که جزغاله بشین! چه کار کنیم ما! وزیر بهداشت: هر وقت می خواد یکم مصرف سرانه شیر بالا برده یک عده می گن توی شیر پالم هست؛ خب به جهنم! برین روستا خودتون از گاوها شیر بدوشین! شما سوسولید، چه کار کنیم ما! وزیر امور خارجه: هر وقت می خواد صحبت بشه فیسبوک رفع فیلتر بشه یک عده می گن ما به لایک های تو حسودی می کنیم؛ خب به جهنم، بریم یه جایی پیدا کنین که اصلا اینترنت نداشته باشه! چه کار کنیم ما! وزیر ارشاد: هر وقت می خواد چندتا فیلم درست  و حسابی اکران بشه بعضی ها می گن این فیلم ها تاثیر بدی روی فرهنگ جامعه داره؛ خب به جهنم؛ برین همون برنامه های صدا و سیماتون رو نگاه کنین! اصلا لیاقتتون همونه! شماها خیلی پاستوریزه هستین، چه کار کنیم ما! وزیر ورزش و جوانان: هر وقت پول کم میآریم و نمی تونیم وام ازدواج بدیم برخی ها میگن زندگی جوون ها با مشکلاتی روبرو شده؛ خب به جهنم؛ برین پدرزن مایه دار پیدا کنین که نیازی به این چندرغاز وام ما نداشته باشین! تو عرضه نداشتی پدرزن مایه دار داشتی باشی، چه کار کنیم ما! وزیر ارتباطات: هر وقت لنگر کشتی روی کابل های اینترنت می افتد برخی می گویند اینترنتشان قطع شده و نیاز به اینترنت دارند، خب به جهنم! فدای سرم! همینه که هست!
سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 

 

 

 

 

سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

fal (6)

 

 

fal (12)

 

fal (11)

 

fal (14)

 

fal (18)

 

دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, :: 23:51 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 

 

افسران - چه افرادی از دیدن عکس امام خمینی در دستان مسلمانان عراق ناراحت میشن؟ بشمارید

دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

«اعتدال» به عنوان اصلی‌ترین و پربسامدترین شعار دولت یازدهم، کلیدواژه‌ای است که این روزها در ادبیات رسانه‌ای و سیاسی کشور به صورت مکرر به چشم می‌خورد. با این حال، هنوز تعریف مشخصی از اعتدال‌گرایی در حوزه‌های مختلف توسط رئیس‌جمهور منتخب ارائه نشده و وی از تحلیل‌گران درخواست کرده است برای تبیین واژه‌ی اعتدال به کمکش بشتابند.1این یادداشت به بررسی جایگاه مفهوم اعتدال از منظر روایی و در بیانات رهبر معظم انقلاب، به عنوان شاخص فکر و عمل سیاسی در جامعه‌ی اسلامی، پرداخته است.   الف) تعریف اعتدال و تمایز آن از مفاهیم مرتبط اعتدال در لغت از دو ریشه‌ی «عَدلٌ» از عدالت (به معنای قرار دادن شی‌ء در موضع خودش و به دور از افراط و تفریط) و «عِدل» به معنای توازن و تعادل آمده است. در فرهنگ فارسی، اعتدال به معنای میانه‌روی به کار می‌رود و به رفتار و حالتی می‌گویند که به دور از هر گونه افراط و تفریطی باشد. این مفهوم در آیات قرآنی و روایات با استفاده از واژه‌هایی چون «عفو»، «قصد»، «وزن»، «وسط»، «احق»، «بین ذلک»، «حنیف»، «سوی» و مشتقات آن‌ها به کار رفته است. در کلام امیرمؤمنان علی (علیه ‌‌‌السلام) نیز اعتدال با مفهوم دوری از افراط و تفریط آمده است. امام علی (علیه ‌السلام) بارها سیره‌ی رسول‌الله را میانه‌روی و معتدل در امور معرفی می‌کردند؛ به گونه‌ای که هیچ‌ گاه از ایشان افراط یا تفریط مشاهده نمی‌شد.2 حضرت آنان را که از راه اعتدال به سوی افراط و تفریط کشانده می‌شوند، جاهل می‌خواند و می‌فرماید: «لا تَرَی الجاهِلَ إِلّا مُفرِطا او مُفرِّطاً؛ همیشه جاهل را نمی‌بینی جز اینکه یا زیاده‌روی می‌کند و یا کم می‌آورد.»3 تأکید علمای شیعه نیز عمدتاً بر آن بوده است که اعتدال را ‌بایست از ریشه‌ی عدل به معنای عدالت برشمرد. لذا «اعتدال» به عنوان اخلاقی شخصی یا راهبردی سیاسی-اجتماعی،ضرورتی مبتنی بر حق‌محوری و تعالیم اسلامی است تا در پناه آن، بتوان به گسترش عدالت در حوزه‌های فردی و اجتماعی همت گماشت. در این معنا، اعتدال، ادای حق است و تنها سیاستی، سیاست اعتدال‌گرا نامیده می‌شود که نتیجه‌ی‌ آن، گسترش عدالت در جامعه باشد. بنابراین آنچه از مفهوم اعتدال برداشت می‌شود، نه به معنای «تذبذب» و حرکت وسط حق و باطل، بلکه به معنای روش و رفتار میانه و عادلانه بدون زیاده‌روی و کندروی از مسیر حق است. اینجاست که تفاوت مفهوم اعتدال از مفهوم نفاق و حرکت بین دو موضع روشن می‌شود. همان گونه که قرآن کریم در توصیف دوگانگی اهل نفاق می‌فرماید: «مُّذَبْذَبِینَ بَیْنَ ذَلِکَ لاَ إِلَی هَؤُلاء وَلاَ إِلَی هَؤُلاء وَمَن یُضْلِلِ اللّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِیلاً»4 آن‌ها در این میان (میان مؤمنان و کافران قلباً یا عملاً) متردّدند، نه (یک‌سره) به سوی اینان و نه (یک‌سره) به سوی آنان‌اند و کسی را که خدا در گمراهی‌اش رها کند هرگز برای او راهی نخواهی یافت. لذا نفاق، رفتار کردن به منظور کسب رضایت هم اهل حق و هم اهل باطل است؛ ولی اعتدال، روش و مشی حرکت در مسیر حق است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, :: 23:45 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 

دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 

 

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.   برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند. بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند. اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.

سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 

 

ای کاش انسانها همانقدر که از ارتفاع میترسیدند از پستی هم میترسیدند ...!

سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
عک                                
سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

چه زمانه بدی شده

تاوان کار بد کردن و بد کار کردن خیلی سبک تر از خوب کار کردن و کارخوب کردن شده

نظر بده  

سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
                                  

 

http://setfa.net/images/vfeohkr3jv4jj57s6m4t.jpeg

 

 

 

افسران - امیر پوردستان: به زودی شاهد زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اتحاد نهضت‌های مقاومت در فلسطین اشغالی در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس باعث شده تا زوال این رژیم را به زودی شاهد باشیم.  اینکه مقام معظم رهبری فرمودند فلسطینیان کرانه باختری باید مسلح شوند بیانگر این است که رژیم اشغالکر قدس زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد. به همین خاطر چنانچه مسلمانان فلسطینی کرانه باختری نیز همانند مردم غزه مسلح شوند می‌توانند زمان نابودی
سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَرْجِعُونَ

افسران - صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَرْجِعُونَ آنها حتی قلب هم ندارند
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
کارش خیلی درسته!!!

 

 

خخخخخ

 

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 

[ یکشنبه بیست و پنجم اسفند 1392 ]  [ 10:9 ]  [ علی امینی ]

[
22 نظر ]

عکس جالب و طنز حیوانات jokestan1740

 

jadid (1)

 

[ سه شنبه سیزدهم اسفند 1392 ]  [ 21:7 ]  [ علی امینی ]

[
21 نظر ]

تفلکی میخواد یکی شه مثل جانسنا

 

[ سه شنبه سیزدهم اسفند 1392 ]  [ 20:57 ]  [ علی امینی ]

[
20 نظر ]

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

دخترا همه سرشون تو ورقشونه و از هر 10000 نفر یه نفر بیکاره

ولی پسرا از هر 10000نفر یه نفر سرش تو ورقه خودشه

 

 

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

چشماتو ببند موستو روی تصویر بچرخون بعدش چشماتو باز کن
اگه پیدا کردی کجاس نظر بذار

!!!

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

افسران - بی نظیر باش ...
 

☫ رزمنده  سایبری ☫سایبری ☫☫ رزمنده ☫ رزمنده  سایبری ☫                                           

...

 

 
 

☫ رزمنده  سایبری ☫سایبری ☫☫ رزمنده ☫ رزمنده  سایبری ☫                                           

 

 
 
 

☫ رزمنده  سایبری ☫سایبری ☫☫ رزمنده ☫ رزمنده  سایبری ☫                                           

 
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
افسران - عاشقانه
 

 رهیری در دیدار  با کارکزاران نظام: رفتار امریکا و قدرتهای سلطه گر مانند رفتار شیطان است چرا که آنها همواره تلاش  دارند با تهدید و تطمیع و بویژه با وعده هایی که هیچگاه به آنها عمل نمی  کنند، کشورهای دیگر را مرعوب و تحت سلطه خود درآورند، و شیطان نیز تلاش  دارد با تهدید و تطمیع، دستگاه محاسباتی انسان را از کار بیاندازد و او را  دچار خطای در محاسبه کند

 

http://www.bultannews.com/files/fa/news/1393/4/16/272657_524.jpg
 
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلویزیون عراق گفت: به هر جوجه کلاغ (خلبان) ایرانی که بتواند به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوا...یی عراق را جایزه خواهم داد.

تنها 150 دقیقه پس از این مصاحبه صدام،عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی نیروگاه بصره را بمباران کردند.

‏صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلویزیون عراق گفت:
به هر جوجه کلاغ (خلبان) ایرانی که بتواند به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوا...یی عراق را جایزه خواهم داد.

تنها 150 دقیقه پس از این مصاحبه صدام،عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی نیروگاه بصره را بمباران کردند.

با این عملیات پاسخ گستاخی صدام داده شد و در حقیقت خود صدام تحقیر شد .
درود بر این دلیر مردان ♥ ♥‏
افسران - شهید سرلشکر خلبان «سید نصرالله آسیایی»
فرزند سرلشکر خلبان شهید «سیدنصرالله آسیایی» گفت: پدرم 3 ماه قبل از شهادتش به مکه مشرف شد و شهادت را همانجا از خدا طلب کرد؛ بعد از بازگشتش هم لباس احرام را از کیفش درآورد و به مادرم گفت «این لباس‌ را با آب زمزم شسته‌ام هر وقت شهید شدم به جای کفن به من بپوشانید».
 
 
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, :: 1:2 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

ای سردمداران  دروغگو حقوق بشر ! ببینید .... ببینید وضع حقوق بشر در فلسطین را ! ببینید که  بدست پست ترین موجود روزگار  ظلم  و کشتار علیه  مردم مظلوم  غزه اجرا می شود . آخر به کدام گناه ، به کدام گناه سگ های درنده و غاصبان و جلادان رژیم صهیونیستی  به جان مردم مظلوم غزه اانداخته اید ؟انشالله نابودی شما به بدترین وضع ممکن و بدست سپاه اسلام نزدیک است ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 994
بازدید کل : 362271
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1