هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

عکس را ذخیره کنید تا با سایز بزرگتر  ببینید.

 

 

تکفیری  ها  ..روز دختر را ... این گونه ...جشن می گیرند…

کاش... خبر دروغ باشد ... که جلوی او...  سر  بریده اند... مادر و پدرش را... 

در حديثي از رسول اكرم(ص)مي خوانيم:

« مَنْ اَصْبَحَ لَا  يَهْتَمُّ بِاُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ؛

 

كسي كه [ شب را] صبح كند  و نسبت به سرنوشت مسلمانان [ بي تفاوت بوده و] اهتمام به خرج ندهد، مسلمان  نيست.

 

 

 

 

وَ ما لَكُمْ لاتُقاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ  الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِينَ  يَقُولُونَ رَبَّنا اَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْية الظَّالِمِ اَهْلُها وَ  اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيراً »

 

؛  «چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و كودكاني كه (به دست ستمگران) تضعيف شده  اند، پيكار نمي كنيد همان افراد (ستمديده اي) كه مي گويند : خدايا ! ما را از اين  شهر كه اهل آن، ستمگرند، بيرون ببر و براي ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و براي ما  از طرف خود، يار و ياوري تعيين فرما!»

 

 

 

 

امیرالمومنین علي (ع) نيز مي فرمايد:

 

« اَحسَنِ العَدلِ نصرة المظلوم؛ بهترين عدالت ياري مظلوم است،.

همایش بین المللی مطالعه علمی ایثار و شهادت سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته در مرکز همایش های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. نکته جالب درباره این همایش این بود که جمعی از فرزندان سزداران شهید کشور که چند صباحی است با تشکیلی بنیادی تحت عنوان "بنیاد ستارگان" این همایش را ترتیب داده بودند.

فردی که با پیراهن روشن در کنار سردار صفوی ایستاده مصطفی رمضان فرزند سردار شهید مجید رمضان است که در دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. او در آن زمان رییس ستاد لشگر 27 محمد رسول الله بود.



ادامه مطلب ...

همایش بین المللی مطالعه علمی ایثار و شهادت سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته در مرکز همایش های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. نکته جالب درباره این همایش این بود که جمعی از فرزندان سزداران شهید کشور که چند صباحی است با تشکیلی بنیادی تحت عنوان "بنیاد ستارگان" این همایش را ترتیب داده بودند.

فردی که با پیراهن روشن در کنار سردار صفوی ایستاده مصطفی رمضان فرزند سردار شهید مجید رمضان است که در دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. او در آن زمان رییس ستاد لشگر 27 محمد رسول الله بود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

http://axgig.com/images/71756809481376463519.jpg

 

من پنجاه سال است دارم اسلام می خوانم،

بگذارخلاصه اش را برایت بگویم، واجباتت را انجام بده،

به جای مستحبات،

تا می توانی به کار مردم برس، کارمردم را راه بینداز.

اگر قیامت کسی از تو سوال کرد

 

بگو فاضل گفته بود ...

از وصایای مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی قدس الله روحه

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:44 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

معاون نیروی هوایی ارتش:

جدیدترین تاکتیک ها در رزمایش فداییان حریم ولایت اجرا می شود

بندرعباس- ایرنا-معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جدیدترین تاکتیک ها در رزمایش فداییان حریم ولایت 4 نیروی هوایی در جنوب کشور به اجرا در می آید.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر سرتیپ خلبان « عزیز نصیرزاده » روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآنی ارتش در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.
وی با تاکید بر این که چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت متفاوت تر و متنوع تر از سال های گذشته است، افزود: در این رزمایش که یک رزمایش تک نیروی و آفندی است، بخشی از انواع هواپیما های جنگنده بمب افکن حضور خواهند داشت.
معاون فرمانده نیروی هوای ارتش اظهارداشت: این رزمایش با مشارکت برخی پایگاه های نیروی هوایی ارتش و به مرکزیت بندر عباس در جنوب کشور اجرا می شود.
امیر سرتیپ نصیرزاده از جمله از اهداف برگزاری این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی نیروی هوایی ارتش و ارزیابی آموزش های انجام شده بر اساس بر نامه های تنظیمی و سالانه این نیروعنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای این رزمایش بعد از پایان آن جهت بهره برداری آموزشی تبیین خواهد شد.

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:43 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

   عناصر جوان، خودباوری و نهضت علمی در سایه ولایت فقیه 

مقام معظم رهبری مدظله العالی: با نشستن و خوردن و خوابیدن و تکیه‌ی به بیگانه کردن و هوی و هوس را در زندگی حاکم کردن، هیچ ملتی به جائی نخواهد رسید. کسانی که وقتی صحبت دفاع مقدس میشود،منفی‌بافی میکنند؛ وقتی صحبت شهادت میشود، نیش‌زنی میکنند؛ وقتی بحث جانباز و ایثارگر پیش می‌آید، چهره در هم میکشند؛ وقتی بحث پیشرفتهای علمی و شکستن مرزهای علم پیش می‌آید، لبخند تمسخر میزنند؛ وقتی بحث سانتریفیوژهای مجموعه‌ی غنی‌سازی هسته‌ای پیش می‌آید، سر تکان میدهند و میگویند امکان ندارد، اینها از حرکت یک ملت چیزی نمیفهمند. تربیت‌شده‌های تربیت غلط و اخلاق فاسد طاغوتی چیزی از تأثیر ایمان و حرکت و جهاد نمیفهمند.

 

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:36 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت  جدایی از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 به نوشته یکی از  کاربران شبکه بالاترین، بیش از چند روز از افشاگری‌های پریسا - س نگذشته بود که در  کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید.
حذف فیسبوک پریسا  سوال‌های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین  شبکه من و تو خبر داد.
وی در پستی جنجالی سوءاستفاده‌های اخلاقی و روابط  جنون‌آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل‌های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 362276
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1