هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی

ماجرا از آنجا شروع شد که صاحب هتل وقتی خبر از حضور دختر مذکور در یکی از اتاقهای هتل با فردی نامحرم شد، اقدام به بستن در اتاق کرد و مدعی اعلام تلفنی این موضوع به پدرومادرش شد…

فریناز خسروانی - حادثه هتل تارای مهاباد

فریناز خسروانی – حادثه هتل تارای مهاباد

 
“برپایه اطلاعات دریافتی ماجرا از آنجا شروع شد که صاحب هتل وقتی خبر از حضور دختر مذکور در یکی از اتاقهای هتل با فردی نامحرم شد، اقدام به بستن در اتاق کرد و مدعی اعلام تلفنی این موضوع به پدرومادرش شد.
 
پس از این اتفاق فریناز خسروانی که نمی خواست با پدر و مادرش در این شرایط روبرو شود، تصمیم به خروج از بالکن اتاق و ورود به بالکن اتاق دیگر می گیرد تا از این طریق از هتل خارج شود و در همین حین از طبقه چهارم هتل سقوط کرده و فوت می کند.
 
با مشخص شدن موضوع و ورود پلیس آگاهی مهاباد به ماجرا، مرد همراه متوفی و محبوس شده در اتاق هتل به این اداره منتقل و تحت بازجویی قرار می گیرد.
 
متهم در بازجویی ها مدعی می شود که وی چندین بار از دختر درخواست نموده فرار نکند و جانش را به خطر نیاندازد؛ اما متوفی به خاطر ترس از روبرو شدن با والدینش بدون فکر کردن به عاقبت فرار از طریق پنجره طبقه چهارم هتل، این اقدام را انجام داد که در نهایت منجر به سقوطش شد.” لازم به ذکر است فرد دستگیر شده در این ماجرا که لحظاتی قبل از مرگ فریناز خسروانی در کنار وی بود، هیچ ارتباطی با سازمانهای امنیتی و انتظامی نداشته و با تکمیل پرونده و اتمام بازجویی به مراجع ذی صلاح قضایی معرفی شده است و قطعاً با رسیدگی به پرونده اش و تعیین میزان جرم مرتکب شده به جزای خود خواهد رسید.
 
به گواه فیلم منتشر شده از هتل تارا مهاباد، دختر مهابادی پیش از روز حادثه نیز مرتبا به اتاق کارشناس مربوطه رفت و آمد داشته است. با این فیلم، شائبه های منتشر شده توسط ضدانقلاب مبنی بر خشونت و یا تجاوز تکذیب می شود.
لینک اصلی http://7ganj.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D9%8A%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1/
یک شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:59 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

امروز با یکی از بسیجی ها صحبت می کردیم از من پرسید فلانی چرا با وجود این همه آدم مدعی در مملکت ما مساجد مثل قبل پرشور نیست من پاسخی به او دادم و او هم رفت!!!!!!ولی گفتم شاید این سوال خیلی ها باشد این را در وبلاگ بنویسم مطالب بسیار زیادی را آماده کرده بودم که قیل از بارگذاری در بین وبلاگ ها می گشتم از وبلاگ کربلایی روح الله بیات مداح اهلبیت این مطلب را دیدم و گفتم لب کلام همین است خدا پدرش را بیامرزد 

شما را به خدا ! ضعف ها ، تنگ نظری ها ؛ خیلی ببخشید فاسد شدن ذائقه ها و سلیقه هایمان  را به گردن این و آن نیندازیم... کمبودها ، بی تقوایی هایمان را با آدرس غلط دادن فرافکنی نکنیم ... با قرقر کردن و بد و بیراه گفتن به زمین و زمانه ، ابراز وجود نکنیم ... یادمان نرود عیب ها و ایرادهایی که می گیریم با هر نام و عنوانی که می  خواهد باشد ، عکس العمل عادات و ملکات و اعمال نفوس خودماست .یادمان باشد در سوال و جواب قبر از ما نمیپرسند چرا به خاطر دیگران بی تقوا شدی ؟ از ما میپرسند چرا بی تقوا شدی؟ مولا علی علیه السلام میفرماید :

لَو اَنَّ السَّماواتِ و َالارضَ كانَتا عَلى عَبدٍ رَتقا ثُمَّ اتَّقَى اللّه  لَجَعَلَ اللّه  لَهُ مِنها مَخرَجا وَرَزَقَهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ؛

اگر آسمان ها و زمین راه را بر بنده اى ببندند و او تقواى الهى پیشه كند، خداوند حتما راه گشایشى براى او فراهم خواهد كرد و از جایى كه گمان ندارد روزى اش خواهد داد.نهج البلاغه، خطبه184

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
افسران - زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم

زمانی که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به صدام نوشت که خیلی خواندنی است و یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلای ایران است...
«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی، محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد».
در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد.
سال‌ها قبل در اسکاتلند، تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.
زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..

 

 

 قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

يك روزنامه الجزايري نوشت: سامانه موشکي ايران قادر است در دقايق نخست درگيري، تمام قسمت‌هاي ناوگان دريايي آمريكا را در خليج فارس متلاشي و به لاشه كشتي و ناو جنگي تبديل كند.

در ادامه گزارش "برگ‌هاي برنده و واكنش سهمگين ايران به حمله احتمالي آمريكا-اسرائيل، به روزنامه الجزائري «الشروق» اشاره مي شود كه در مقاله‌اي طولاني درباره رويارويي احتمالي اسرائيل و آمريكا با ايران نوشت: پيش از آنكه وارد جزئيات طرح‌هاي جنگي [دفاعي] جمهوري اسلامي [ايران] براي مقابله با تجاوز احتمالي بشويم، در ابتدا به موقعيت نظامي و امكانات ژئواستراتژيك و سياست‌هايي كه به ايران امكان مي‌دهد از همه برگ‌هاي بازي استفاده كند مي‌پردازيم.

الشروق افزود: علاوه بر اين به فن‌آوري پيشرفته‌اي مي‌پردازيم كه ايران را قادر ساخته است تا قدرتي نظامي در منطقه باشد كه نه تنها بتواند از خود دفاع كند بلكه بتواند با قدرت‌هاي جهاني و منطقه‌اي و در رأس آنان با آمريكا و رژيم صهيونيستي مقابله كند.

 

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 

علامه جعفری می گوید :فردی برای من تعریف میکرد که: تو یکی از زیارتام که مشهد رفته بودم به امام رضا گفتم یا امام رضا دلم میخواد تو این سفر خودمو از نظر تو بشناسم که چه جوری منو می بینی .نشونه شم این باشه که تا وارد صحنت شدم  از اولین حرف اولین کسی که با من حرف می زنه من پیامتو بگیرم.وارد صحن که شدم خانوممو گم کردم  اینور بگرد،اونور بگرد،یه دفعه دیدم داره میره .خودمو رسوندم بهش و از پشت سر زدم بهش که کجایی؟ روشو که برگردوند دیدم زن من نیست.بلافاصله بهم گفت :*خیلی خری*حالا منم مات شده بودم که امام رضا عجب رک حرف میزنه؛ زنه که دید انگار دست بردار نیستم و دارم نگاش می‌کنم گفتش:

نه فقط خودت، بلکه پدر و مادر و جد و ابادت هم خرن.

علامه میگوید این داستان را برای شهید مطهری تعریف کردم تا بيست دقیقه می خندید.

 

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

  وَ لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً)؛ (نساء: 14)


و خداوند هرگز بر [زیان [مؤمنان برای کافران راه [تسلطی] قرار نداده است.

درحالی نمایندگان ایران به مذاکرات ادامه می دهند که پس از اینکه آمریکا و کشور های اقماریش  متقاعد شده اند، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، آمریکا بهانه نظارت بر تاسیسات نظامی را مطرح کرده و آن را شرط برداشتن تحریم ها کرده است.
 
اما خداوند متعال در قرآن کریم در مورد خواسته های پی در پی و بهانه گیری های زیاد از حد مسیحیان و یهودیان در مورد مسلمانان اینگونه می فرماید:
وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ ﴿۱۲۰﴾ 
ترجمه: و هرگز یهودیان و ترسایان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى بگو در حقیقت تنها هدایت‏ خداست که هدایت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پیروى کنى در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت (۱۲۰) 
همچنین در سوره بقره آیه 217 خداوند می فرماید: وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ 
ترجمه: و آنان پیوسته با شما مى‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.
در مذاکرات هسته ای هم تا کنون اوضاع به همین شکل بوده است. ابتدا می گفتند غنی سازی در راستای بمب اتمی نباید داشته باشید. بعد از آن می گویند هرگونه تحقیقات و توسعه را باید تعطیل تصویر: http://www.hadidnews.com/images/docs/000015/n00015558-b.jpg
 
کنید. حالا می گویند ما باید به تاسیسات نظامی ایران نیز نظارت داشته باشیم. در قدم دوم خواهند گفت ایران چون تهدیدی برای منطقه است باید تسلیحات نظامی خودش را کاهش دهد تا تحریم ها را برداریم. و اگر این گام را هم برداریم آنها حمایت حکومت جمهوری اسلامی از حزب الله و فلسطین و انصار الله و ... را بهانه خواهند کرد تا تحریم ها را تشدید کنند و یا اینکه بر ندارند. و پس از آن به بهانه رعایت حقوق بشر می گویند زندانی های سیاسی را باید آزاد کنید و برای احترام به حقوق زن ها باید قانون حجاب را بردارید تا زن ها با هر پوشش برهنه ای که دوست داشتند در کوچه و بازار ظاهر شوند. و یقین این موارد خواسته پایانی آنها برای رفع تحریم ها نخواهد بود. آ

 

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی هر یک شغل های

 مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت ها با هم به

 دانشگاه سابق شان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند.

 آنها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف هایشان هم شکایت

 از زندگی بود. استادشان در حین صحبت آنها قهوه آماده می کرد. او قهوه جوش را

 روی میز گذاشت و از دانشجوها خواست که برای خود قهوه بریزند.

 روی میز لیوان های متفاوتی قرار داشت; شیشه ای، پلاستیکی، چینی، بلور و

 لیوان های دیگر. وقتی همه دانشجوها قهوه هایشان را ریخته بودند و هر یک

 لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت...

 بچه ها، ببینید؛ همه شما لیوان های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط

 لیوان های زمخت و ارزانقیمت روی میز مانده اند.

 دانشجوها که از حرف های استاد شگفت زده شده بودند، ساکت بودند و استاد

 حرف هایش را به این ترتیب ادامه داد: «در حقیقت، چیزی که شما واقعا می

 خواستید قهوه بود و نه لیوان. اما لیوان های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال

 نگاه تان به لیوان های دیگران هم بود. زندگی هم مانند قهوه است و شغل،

 حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف ها زندگی را تزیین می کنند

 اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد.

 البته لیوان های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تاثیر خواهند گذاشت، اما

 اگر بیشتر توجه تان به لیوان باشد و چیزهای با ارزشی مانند کیفیت قهوه را

 فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست

 خواهید داد. پس، از حالا به بعد تلاش کنید نگاه تان را از لیوان بردارید و در حالیکه

 چشم هایتان را بسته اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

 

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
ایران جزو 5 قدرت سایبری

روزنامه دیلی‌تلگراف-تهدید سایبری که در ماه‌های اخیر بزرگ‌نمایی آن در دستور کار ویژه مقامات آمریکایی قرار گرفته توسط کیت الکساندر رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا هم مورد تأکید قرار گرفت. وی می‌گوید ایران در کنار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و روسیه یکی از 5 بازیگر بزرگ عرصه سایبری است. بزرگترین تهدیدی که وجود دارد، حمله‌ای فاجعه‌بار به زیرساخت‌های انرژی است. ما برای چنین چیزی آماده نیستیم.

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 


  وَ لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً)؛ (نساء: 14)


و خداوند هرگز بر [زیان [مؤمنان برای کافران راه [تسلطی] قرار نداده است.

درحالی نمایندگان ایران به مذاکرات ادامه می دهند که پس از اینکه آمریکا و کشور های اقماریش  متقاعد شده اند، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، آمریکا بهانه نظارت بر تاسیسات نظامی را مطرح کرده و آن را شرط برداشتن تحریم ها کرده است.
 
اما خداوند متعال در قرآن کریم در مورد خواسته های پی در پی و بهانه گیری های زیاد از حد مسیحیان و یهودیان در مورد مسلمانان اینگونه می فرماید:
وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ ﴿۱۲۰﴾ 
ترجمه: و هرگز یهودیان و ترسایان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى بگو در حقیقت تنها هدایت‏ خداست که هدایت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پیروى کنى در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت (۱۲۰) 
همچنین در سوره بقره آیه 217 خداوند می فرماید: وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ 
ترجمه: و آنان پیوسته با شما مى‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.
در مذاکرات هسته ای هم تا کنون اوضاع به همین شکل بوده است. ابتدا می گفتند غنی سازی در راستای بمب اتمی نباید داشته باشید. بعد از آن می گویند هرگونه تحقیقات و توسعه را باید تعطیل کتصویر: http://www.hadidnews.com/images/docs/000015/n00015558-b.jpgنید. حالا می گویند ما باید به تاسیسات نظامی ایران نیز نظارت داشته باشیم. در قدم دوم خواهند گفت ایران چون تهدیدی برای منطقه است باید تسلیحات نظامی خودش را کاهش دهد تا تحریم ها را برداریم. و اگر این گام را هم برداریم آنها حمایت حکومت جمهوری اسلامی از حزب الله و فلسطین و انصار الله و ... را بهانه خواهند کرد تا تحریم ها را تشدید کنند و یا اینکه بر ندارند. و پس از آن به بهانه رعایت حقوق بشر می گویند زندانی های سیاسی را باید آزاد کنید و برای احترام به حقوق زن ها باید قانون حجاب را بردارید تا زن ها با هر پوشش برهنه ای که دوست داشتند در کوچه و بازار ظاهر شوند. و یقین این موارد خواسته پایانی آنها برای رفع تحریم ها نخواهد بود. آ
 

 

صبح امروز، دوشنبه، 07/02/1394، مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در دافوس آجا برگزار شد. در این مراسم که با خوش‌آمدگویی امیر سرتیپ دوم ولی‌وند، فرمانده دانشگاه جنگ آجا، آغاز شد، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی سخنرانی کردند و در انتها از دو نفر از پیشکسوتان ارتش، امیر سرتیپ دادبین و امیر سرتیپ شجاع، تقدیر و قدردانی شد.

 
 


برچسب‌ها: پاتوق یارانرهبری 

تاريخ : دوشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ | 12:0 PM | نویسنده : ذاکر | 2 نظر
 
 
طرف صبحتم با شما افسران جنگ نرم است که امروزه سنگر سازان و سنگر بانان آرمان شهدا در فضای مجازی هسید یادتان باشد  این کرامت بدست آمده  از آن شهدا است  ومواظبت کنید از ناحیه شما رخنه ای علیه  آرمان های  شهدا ایجاد نگردد
 

 
طرف صحبتم با شما سیاست گذاران در عرصه سیاست ، ورزش، اقتصادو...  یاد تان باشد ،شما همه نوکران  و  جیره خوران سفره شهدای با کرمت  ملت ما هستی ،نکند نمک بخورید ونمکدان بشکنید از شهدای مظلو م  این مرز و بوم حیاء کنید

 

طرف صبحتم با شما نظامیان است یادتان باشد اکثر  این شهدای از جنس شما بودند در  بین شما  زندگی کردند، یه رسم دوستی که شده از آرمان آنان   بخوبی حفاظت کنید وقطعا آنان دوستان خوبی  برای شما  بودند وهستند وشما را در محضر خدای بزرگ شافعی خواهند بود.

طرف صحبتم شما خواهر
محجبه ای هستی که پای اعتقاداتت وایسادی و به همه ثابت کردی نیاز به نگاه نامحرم ها نداری .

خواهرم طرف صحبتم تویی
تویی که بیگانه ها از این چادرت میترسن . ببین این چادرت چیکار میکنه که دارن خودشونو به اب و آتیش میزنن بزاریش کنار .
ببین چطور داری با این یک تیکه پارچه تو دهنشون میزنی .

میدونی هدفشون چیه؟؟
همون یک تیکه پارچه !!
اونو بردارن تموم میشه .
نیاز به جنگ سخت نیست با برداشتن حجابمون خودمون دو دستی کشورمونو تقدیمشون میکنیم و میگیم آقا بفرما ما نمیخوایم این نظام و انقلابو ...
و اون ها بدون هیچ دردسری
به هدفشون میرسن ...

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 
 

آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

افسران - آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 

  یکی از سه شب مهم سال «لیلة‌الرغائب» است؛ یعنی بعد از شب قدر و شب نیمه شعبان، «لیلة‌الرغائب» جایگاه بسیار درخشانی دارد و این شب، همان شبی است که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) درباره آن فرموده است: «در آسمان‌ها جنبش و خروش خاصی هست و فرشتگان الهی به دعا و مناجات مشغول می‌شوند»؛ این شب از نظر شیعه یکی از شب‌هایی است که نزد خداوند از فضیلت خاصی برخوردار است و در روایات اهل بیت(علیهم السلام) بر پاسداشت آن شب تأکید زیادی شده است.(1)

«لیلة الرغائب»؛ دروازه بندگی خدا+ صوت حاج آقا مجتبی تهرانی(ره)


پیشکشی برای شب اول قبر

برای این شب اعمال خاصی ذکر شده است؛ 12 رکعت نماز، به عبارتی دیگر 6 تا نماز 2 رکعتی که در هر رکعت بعد از «حمد»، سه مرتبه «سوره قدر» و 12 مرتبه سوره «توحید» بایستی خوانده شود، بعد از اینکه نماز تمام شد، این‌گونه خطاب ‌دهد: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی‏ مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلی‏ آلِهِ» سپس به سجده رود و 70 مرتبه این ذکر را بگوید: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» بعد از سجد بلند ‌شود و بگوید: «رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ العَلِیُّ الْعَظیمُ»، آن گاه به سجده رود و 70 مرتبه ذکر‌«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» را بخواند.(2)

 

رونی کلمن قهرمان امریکایی پرورش اندام دنیا و قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا صبح امروز از قطعه شهدای بهشت زهرا (س) تهران و از یادمان شهدای نهضت جهانی اسلام بازدید کرد.

 چنانچه  متولیان  امر ورزش   این آقا را دعوت نمودند  تا از قهرمانان واقعی  که شهدا   عزیز هستند  الگو بگیرد بر رفتار او اثر گذارد  خوب ،هدف  قابل تمجید است واگر   این دسته اقدامات  سناریو  پوششی است برای اینکه این فرد را برای  جوانان ورزش کار  بدنسازی  کشورمان الگو بشود  و  برای دارو های تزریقی بازار یابی کند و در کنار آن   ذایقه های ضد فرهنگی مثل پرورش اندام  با رویکرد فیگور گرفتن،که  مبنایی کاملا غربی دارد، و از فرهنگ اومانیستی یونان باستان (آتن و به ویژه اسپارت) ریشه گرفته است و امثا لهم  در بین جوانان ترویچ نمایید ،اگر چنین است لازم   در این گونه تصمیم تجدید نظر گردد و مسولین ورزش کشور بدانند یکی از رخنه های  مهم در تهاجم نرم  حریف ، عرصه ورزش است که براحتی ذایقه فکری  جوانان ایران عزیز   مورد ربایش  و دستبرد حریف قرار می کیرد 

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

                شب گذشته عربستان سعودی بعد از 27 روز تجاوز نظامی به یمن اعلام آتش بس کرد. این حملات در حالی متوقف شد که سعودی‌ها در دستیابی به اهداف اصلی خود یعنی تضعیف و عقب راندن نیروهای مردمی شکست خوردند.                
عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه            

 عربستان سعودی 6 فرودین(7 آوریل) عملیاتی را با عنوان «طوفان قاطعیت» درپی پیشروی نیروهای ارتش و انصارالله در یمن و عقب نشینی نیروهای طرفدار عبد ربه هادی منصور رئیس جمهور فراری یمن در شهر عدن آغاز کرد.

10 کشور از جمله کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ، الجزایر، اردن، ترکیه، مصر و سودان در این عملیات حضور داشتند و 185 جنگنده در حمله به یمن مشارکت کردند که 100 فروند آن سعودی، 30 جنگنده اماراتی، 15 جنگنده بحرینی، 15 جنگنده کویتی و 10 جنگنده قطری و 6 جنگنده مغربی بودند.

احمد العسیری در اولین نشست خبری به عنوان سخنگوی نیروهای متجاوز به یمن گفت: هدف از حملات نابودی حوثی‌ها و بازگرداندن حکومت «منصور هادی» در این کشور است.

سرانجام شب گذشته سعودی‌ها اعلام کردند که حملاتشان پایان یافته و مدعی شدند که عملیات طوفان قاطعیت به شکل موفقیت آمیز انجام شد.

عربستان نه تنها نتوانست منصور هادی را به یمن بازگرداند بلکه حتی نتوانست مانع پیشروی کمیته‌های مردمی در برابر نیروهای القاعده و طرفداران عبد ربه منصور هادی شود. ,   و اکنون بیش از 90 درصد یمن در دست حوثی ها است  گفتنی است  عدوا شود سبب خیر اگر خدا خواهد این اقدام جهالت آمیز عربستان ،جنگ نیابتی با گفتمان انقلاب اسلامی  یران بود که بشدت شکست خورد وموجب عمق بخشی و نفوذ  انقلاب اسلامی در منطقه انجامید

گفتنی است سازمان بهداشت جهانی آمار جدیدی از کشته‌ها و زخمی شدگان در یمن ارائه داد که بر اساس این آمار از آغاز تجاوز ائتلاف نظامی به رهبری عربستان به یمن تاکنون ۹۴۴ نفر شهید و ۳۴۸۷ نفر دیگر مجروح شده اند.

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
افسران - کابوس نتانیاهوووو

 

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:49 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
- ما همه عاشق مبارزه با صهیونیست هاییم ...

 
رهبر انصارالله یمن:
رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امشب خود که از شبکه‌های متعدد تلویزیونی جهان به‌طور زنده پخش شد، تأکید کرد که کودکان یمنی زیر آماج موشک‌ها کشته می‌شوند و اسرائیل این تجاوزات جنایتکارنه را منفعت مشترک خود و عربستان برمی‌شمرد.


رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود  از مواضع همه ملت‌ها و کشورهایی که از ملت یمن حمایت می کنند، تشکر کرد و گفت:  دشمن سعودی مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی دفاع یمن را هدف قرار داده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این تجاوزات می تواند به نفع مردم یمن باشد؟

آل‎سعود سرباز و خادم آمریکاست/ حق پاسخ به حملات برای ملت یمن محفوظ است/ ایران به دنبال سیطره بر یمن نیست


وی تاکید کرد که کودکان یمنی با موشک و بمباران جنگنده‌های سعودی کشته می شوند و اسرائیل این تجاوزات را منفعت مشترک خود و عربستان بر می‌شمرد. رهبر انصارالله گفت: عربستان هیچ گونه حق و حقوق و هیچ گونه توجیهی برای دخالت در یمن و نقض حاکمیت این کشور ندارد.

 
 
رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.
 

آمادگی‌های نظامی و دفاعی خود را روز به‌روز

افزایش دهید، این یک دستورالعمل رسمی است

 

لاف تهدید نظامی زدن توسط دشمن و توقع توقف

پیشرفتهای دفاعی ایران ابلهانه است

رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.

  صالحی فرمانده کل ارتش در این دیدار  گفت: ارتش انقلابی و حزب‌اللهی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای مقدس ایران و حفظ منافع راهبردی کشور است.
وی تأکید کرد: ارتشیان بدون چشم‌داشتی به توافقات یا عدم توافقات در معادلات بین‌المللی، گزینه‌ای جز عزت نمی‌شناسند و آماده‌اند در هر شرایطی بار دیگر به خلق حماسه‌های جاودان بپردازند.

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 993
بازدید کل : 362270
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1