هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
 
 

 

مهر/ فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتي در مرزهاي شرقي ايران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کيلومتر آنسوي مرزهاي ايران است و در صورت عبور هر تهديدي از اين حد آن را در نطفه خفه مي کنيم.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پيام رزمايش نيروهاي مسلح که در قصر شيرين برگزار خواهد شد براي ملت ما امنيت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسيجي آنان از توان بالايي براي دفاع از مرزهاي گسترده کشور برخوردار هستند.

وي افزود: کشورهاي منطقه بدانند که خودشان اين ظرفيت و قابليت و توان براي برقراري امنيت را دارند و نيازي به حضور کشورهاي بيگانه نيست و پيام ديگر اين رزمايش براي آنهاکه خيال خام تعدي و تجاوز دارند اين است که بدانند در اين کشور سربازان و بسيجيان انگشت روي ماشه‌اي وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمايي هر تهديدي آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نشان دهند.

امير پوردستان در خصوص تمهيدات انجام شده در مرزهاي شرقي گفت: بخش کوچکي از داعش به صورت هوادار در ديالي بوده و بخشي از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه اي از طالبان با او بيعت کردند و نزديک شدند اما در نزديکي مرزهاي ما نيستند.

وي ادامه داد: عناصر اطلاعاتي ما و سيستم هاي شنود ما دقيقا تسلط و اشراف اطلاعاتي دارند و جاي هيچ نگراني نيست.

امير پوردستان در پايان گفت: ما در آنسوي مرزها خط قرمز ۴۰ کيلومتري تعريف کرديم که اگر بخواهند از اين خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوري اسلامي ايران مواجه مي شوند.
دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
افسران - اهل کوفه نبودن،یعنی...
 
دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

حضرت آقا: چرا مسلم بن عقیل را با این‌که میدانستید نماینده‌ی امام است، تنها گذاشتید؟! آمده بود و با او بیعت هم کرده بودید. قبولش هم داشتید. به عوام کاری ندارم. خواص را میگویم. چرا هنگام عصر و سرِ شب که شد، مسلم را تنها گذاشتید تا به خانه‌ی طوعه پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمیگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر میرسید، آن صد نفر دور مسلم را میگرفتند. خانه‌ی یکیشان را مقرّ فرماندهی میکردند. میایستادند و دفاع میکردند. مسلم، تنها هم که بود، وقتی خواستند دستگیرش کنند، ساعتها طول کشید. سربازان ابن زیاد، چندین بار حمله کردند؛ مسلم به تنهایی همه را پس زد. اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر میتوانستند دستگیرش کنند؟! باز مردم دورشان جمع میشدند. پس، خواص در این مرحله، کوتاهی کردند که دوْر مسلم را نگرفتند.
ببینید! از هر طرف حرکت میکنیم، به خواص میرسیم. تصمیم‌گیری خواص در وقت لازم, تشخیص خواص در وقت لازم، گذشت خواص از دنیا در لحظه‌ی لازم، اقدام خواص برای خدا در لحظه‌ی لازم. اینهاست که تاریخ و ارزشها را نجات میدهد و حفظ میکند! در لحظه‌ی لازم، باید حرکت لازم را انجام داد. اگر تأمّل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد.
دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
به "زبیر "میگفتن سیف الاسلام، منا اهل البیت،فقط زبیر بود تو تشییع جنازه حضرت زهرا"س"

با شمشیرش میدونی چه گره هایی توراه اسلام بازکرد؟

به" ابن ملجم "میگفتن شیعه امیرالمومنین،خودش به امیرالمومنین گفت حب وعشق تو تو خون ورگ من هست...

"شمر"جانباز صفین بود و داشت به درجه رفیع شهادت میرسید 

میدونی؟
میدونی وقتی وارد قتلگاه شد زانو هاش رو بسته بود؟
از بس نماز شب خونده بود زانوهاش پینه شتری بسته بود.

میدونستی "عمرسعد"روز عاشورا نماز صبح که تموم کرد "قربت الی الله"
گفت واولین تیر رو به سوی خیمه "سیدالشهدا" نشونه زد؟

میدونستی همه اونایی که اومدن کربلا مسلمون بودن واهل نماز وروزه؟
همشونم "قربت الی الله"گفتن و اومدن برای کشتن" سیدالشهدا"...

"زهیر بن قین" عثمانی مسلک بود و اومد برای یاری ابی عبدالله!

"شمربن ذی الجوشن"هم نماز شبش ترک نمیشد ولی اومد برای کشتن
 ابی عبدالله...


بصیرت نداشته باشیم... خسر الدنیا والآخره میشیم
مواظب خودمون باشیم 
نکنه ما هم از مسیر دور بشیم
و روز ظهور تو جبهه دشمن باشیم

 

پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

در تهران یکی میگفت: 
خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی...!

که آزادانه فریاد میزنند:
آزادی! آزادی! آزادی!

و عابران خسته می پرسند:
-آزادی چند؟

من عابری را دیدم که از راننده سؤال کرد:
- آزادی کجاست؟!

و راننده با لحنی معنادار گفت:
-رد کردی؛ " آزادی قبل از انقلاب بود! "

و من به او گفتم:
آری؛
از "غرب" که به میدان آزادی نگاه کنی٬
آزادی قبل از انقلاب است!

ولی از "میدان امام حسین(ع)" که به آزادی نگاه کنی٬ می بینی که آزادی٬ درست "بعد از انقلاب" قرار دارد...


پس بنگر که در کدامین سو ایستاده ای؛

طرف امام حسین(علیه السلام)

یا طرف غرب...؟


↙️↙️عاشقان ابا عبدالله↙️↙️

سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

 

 

سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, :: 20:48 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل

 

سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

افسران - اگر عقب بنشنید،دشمن یک قدم به حلو می آید...

 

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث
در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند. 

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در بخشی از واکنش خود به خبر آزمایش موشک بالستیک دوربرد «عماد» نوشت: «از سال ۱۹۹۲ ایران بر تولید صنعت نظامی بومی و موشک‌ها، تانک‌ها و زیردریایی سبک تولید داخل تاکید کرده است.»

این خبرگزاری مطرح آمریکایی درباره توان موشکی ایران اینطور گزارش می‌دهد: «جمهوری اسلامی ادعا می‌کند که موشک‌های سطح به سطح با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد موشک‌هایی که میتواند اسرائیل و پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد».

در گزارش شبکه سی‌‌ان‌ان آمریکا درباره آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» می‌خوانیم: «به گفته حسین دهقان وزیر دفاع ایران موشک عماد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شد، اولین موشک دوربرد ایران است که میتواند تا لحظه اصابت موشک را هدایت کند».

شبکه فاکس نیوز آمریکا هم در بازتاب خبر موشک دوربرد جدید ایران به اظهارات «یوزی روبین» کارشناس موشکی اسرائیل استناد می‌کند که در آن این اسرائیلی به «دقت» موشک عماد اذعان می‌کند.

پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» هم در واکنش به خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، سیاست ایران هراسی در منطقه را در پیش گرفته است.

در گزارش این پایگاه ادعا شده است: «این آزمایش احتمالا روابط ایران با پادشاهی‌های عربی نفتی را متشنجتر می‌کند چرا که آنها جمهوری اسلامی را به توسعه نفوذ خود با حمایت از ستیزه جویان شیعه در منطقه از قبیل یمن متهم می‌کنند».
سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, :: 20:46 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

افسران - شهادت هنر مردان خداست

جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

افسران - ممنوع!

 

پایگاه سومریه نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «ابو بکر البغدادی» سرکرده و خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به همراهی شماری ازسرکردگان طراز اول این گروه تروریستی مقر اصلی خود را به منطقه ای میان عراق و سوریه منتقل کرده است.
این منبع همچنین اعلام کرد که البغدادی در یک مکان مشخص مستقر نیست و به منظور دور ماندن از هدف قرار گرفتن محل اختفای خود، مخفی گاه های متعددی دارد.

 
 
رهبر القاعده مجددا سرکرده گروه تروریستی داعش را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت که خلافت ابو بکر بغدادی جرم است.
 ایمن الظواهری، رهبر القاعده در فایلی ویدیویی می‌گوید: انتخاب خلیفه تنها باید با رضایت همه مسلمانان صورت بگیرد. در اختیار گرفتن امارت با قدرت شمشیر و به زور یک جرم و جنایت شرعی است.
 
وی افزود: ما ملزم به این نیستیم که با کسی بیعت کنیم، ما و همچنین ابو بکر بغدادی، رهبر داعش به گردنمان بود که با ملا عمر بیعت کنیم، اما بغدادی این بیعت را نقض کرد و منکر آن شد اما ما بیعت را نقض نمی‌کنیم.
 
ظواهری در سخنانش خلافت بغدادی را خلافت انفجار و بمبگذاری خواند و با بیان این که داعش "جریان جهاد" را از هم پاشید، گفت: داعش فتنه بزرگی را ایجاد کرد.
جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند. 

" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند... 
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.

جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 / ﺣﻀﻮﺭ ﻣﻮﺛﺮ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 3000 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ، ﺟﺒﻬﻪ ﺍﻟﻨﺼﺮﻩ ﻭ ﺟﯿﺶ ﺍﻟﯿﺮﻣﻮﮎ ﺩﺭ ﭘﯽ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺳﻬﻤﮕﯿﻦ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ، ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺭﺩﻥ ﮔﺮﯾﺨﺘﻨﺪ .
.
.
ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ‏( ﺩﯾﺮﻭﺯ ‏) ﺑﺎ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﺭﻭﺱ ﺑﻪ ﻣﻮﺍﺿﻊ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺷﻬﺮ ﺩﻣﺸﻖ ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ، ﺣﻤﺺ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺨﺶﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ ﺗﺪﻣﺮ ‏( ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ‏) ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻋﻘﺐ ﺭﺍﻧﺪﻧﺪ .
.
.
ﺩﺭ ﺣﻤﻼﺕ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 160 ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﻼﮐﺖ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﻤﺺ ﻭ ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻓﺮﺍﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺩﺍﻋﺸﯽﻫﺎ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺮﺯﯼ ﺍﺭﺩﻥ ، ﺣﺪﺍﻗﻞ 17 ﺷﺒﻪﻧﻈﺎﻣﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ .
.
.
ﺻﺒﺢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ‏( سهﺷﻨﺒﻪ ‏) ﻧﯿﺰ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﺑﺮﮔﻪﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺣﻤﺎﻩ ، ﺿﻤﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﻮﺝ ﺷﺪﯾﺪ ﺣﻤﻼﺕ ، ﺍﺯ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪ..


شصت و چهار سال پیش یکی از بزرگ‌ترین نسل‌کشی‌ها، کشتار زندانیان مخالف آمریکا در کره جنوبی بود. دولت دست نشانده آمریکا هر کسی که بر ضد امریکا سخنی می گفت یا انتقادی می نمود را دستگیر و به زندان می انداخت.آن‌ها ۱۰۰ هزار زندانی مخالف سیاستهای آمریکا بودند که توسط دولت دست‌نشانده ایالات‌متحده در کره جنوبی تیرباران و در گورهای دسته جمعی به خاک سپرده شدند. آمار این ۱۰۰ هزار نفر درحالی از سوی کمیسیون حقیقت و آشتی کره مورد تأیید قرارگرفت که سایر منابع تعداد قربانیان را ۲۰۰ هزار نفر اعلام می‌کنند.آسمان هنوز تاریک است، ۲۷ ژوئن ۱۹۵۰، بسیاری از قربانیان شهروندان عادی بودند که از سوی نیروهای امنیتی آمریکایی کره ای، متهم به ارتباط با کمونیست‌ها و عضویت در حزب کارگران کره و لیگ بودو شده بودند. آن‌ها را پیش از مرگ به روی زمین می‌خواباندند و سپس به آن‌ها شلیک می‌کردند.ایسونگمن رئیس‌جمهور دست نشانده آمریکایی کره جنوبی دستور مستقیم این کشتار را بدون هیچ‌گونه محاکمه‌ای صادر کرده بود، او پس سال‌ها اقامت در امریکا و به دنبال بمباران اتمی ژاپن، توسط آمریکا به این کشور منتقل و مدتی بعد قدرت را در کره جنوبی به دست گرفت.حکومت کره جنوبی به مدت چهار دهه این کشتار را پنهان و نزدیکان قربانیان را برای جلوگیری از افشاگری سرکوب می‌نمود. در سال ۱۹۹۰ سرانجام کره جنوبی این کشتار را پذیرفت و اجازه کاوش گورهای دسته‌جمعی را صادر کرد، غم انگیزتر این است که در دسامبر ۲۰۰۸ در میان کاوش‌های جدید بخشی از گورهای دسته‌جمعی، اجساد چند کودک را پیدا کردند.در حین کشتار سربازان ارتش آمریکا حضور داشتند و تصاویر موجود با دوربین سرگرد ابوت، نیروی تحت خدمت ارتش امریکا ثبت شده‌اند. آمریکا و دولتهای دست نشانده کره جنوبی هرگز عذرخواهی نکردند. 
ﻣﺤﻤﺪ ﭘﯿﺸﮕﺮ " ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺍﺯ " ﻓﻬﺪ ﺍﻟﺸﻠﯿﻤﯽ " ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﺴﺖ ﮐﻮﯾﺘﯽ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻫﺎ ، ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﭼﺮﺍ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ، ﻓﯿﻠﻢ ﺍﺻﻠﯽ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻫﺎﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﻣﻨﺎ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ . " ﺍﻟﺸﻠﯿﻤﯽ " ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ، ﺳﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﻓﺮﺍﻓﮑﻨﯽ ، ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﺪ ، ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯾﯽ ‏( ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺮﺩﻡ ‏) ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ﻭ ﺗﻮﯾﺘﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ! ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﺑﺎ ﻓﺮﺍﺳﺘﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺯﺩﻧﯽ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ . ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﺴﺖ ﻋﺮﺏ ، ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻦ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﺧﻮﺏ ﻫﺴﺖ !... ﺧﻮﺏ ﻫﺴﺖ .

امیر پوردستان:آماده نشان دادن پیام سخت ایران به حکام نالایق سعودی هستیمدر ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم.l 
جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
در طي يک سال گذشته عربستان سال بسيار پر تلاطمي را پشت سر گذاشت. پس از فوت ملک عبدالله، حوادث و بحران هاي سعودي ها نيز سرعت بيشتري گرفت. اين بحران ها که عربستان به دنبال بهره برداري از آن ها بود خود به عامل و ابزاري عليه موجوديت سعودي ها تبديل شده است. چرا که اين خاندان با بي تدبيري و بدون آينده نگري سياست خارجي و داخلي خود را بنا نهاده است و به همين جهت نتيجه کار مطابق پيش بيني ها محقق نخواهد شد. در اين ميان چهار مشکل و بحران بيش از ديگر مشکلات براي عربستان هزينه بر خواهد بود:


⭕️ کاهش قيمت نفت
عربستان براي مقابله با قدرت روز افزون ايران در منطقه به صورت عمدي اقدام به کاهش قيمت نفت کرد. چرا که تصميم گيران سعودي با رصد تحريم ها عليه ايران به اين نتيجه رسيده بودند که در صورت قطع درآمدهاي نفتي و کاهش بي سابقه آن، ايران از بسياري از حوزه هاي نفوذ و خواسته هاي خود در منطقه نيز دست خواهد کشيد. اما بر خلاف پيش بيني ها اين اقدام نه تنها تاثيري بر رفتار ايران در يک سال گذشته نداشته است بلکه سير حوادث کاملا در راستاي منافع ايران در منطقه پيش مي رود. از سوي ديگر عربستان با کسري بودجه بسيار بالايي روبرو شده است که روزنامه فايننشال تايمزآن را ٧٣ ميليارد دلار مي داند .

⭕️ حمايت از داعش
حمايت عربستان از تروريست هاي داعش نيز اشتباه ديگري بود که سعودي ها در عرصه خارجي مرتکب شدند. سقوط نظام سوريه به تنها هدف عربستان در چند سال گذشته تبديل شده بود. آن ها براي رسيدن به اين مهم از هيچ تلاشي کوتاهي نکردند و هزاران تروريست داعشي را مجهز و روانه سوريه کردند. حاصل و نتيجه اين کار کشته شدن ده ها هزار از مردم سوريه بود و بشار اسد در اين کشور نه تنها سقوط نکرد بلکه پس از گذشت چهارسال از بحران سوريه، کشورهاي غربي سرانجام در برابر بشار اسد کوتاه آمده و ديگر خواستار سقوط وي نيستند. در اين ميان عربستان وجهه خود را بار ديگر به عنوان حامي تروريسم نشان داد و به هيچ هدفي در اين مورد دست نيافت. اکنون به نظر مي رسد تروريست ها داعش به سمت رياض تغيير مسير دهند و اين کشور را وارد بحراني هويتي کنند. انفجارهاي اخير در اين کشور که داعش مسئوليت آن ها را به عهده گرفت شاهدي بر اين مدعاست.

⭕️ جنگ يمن
سعودي ها که در هدف خود يعني براندازي و سقوط نظام سوريه نااميد شده بودند اين بار به دنبال به قدرت رسيدن ملک سلمان، همسايه جنوبي خود يعني يمن را مورد حمله قرار دادند. پيش بيني آن ها اين بود که در مدت کوتاهي خواهند توانست يمن را اشغال کنند و مزدوران خود را در اين کشور به قدرت برسانند. اما با گذشت بيش از ٦ ماه از اين جنگ نه تنها سعودي ها به اهداف خود در يمن نرسيده اند بلکه استان هاي جنوبي عربستان نيز مورد حمله انقلابيون يمني قرار گرفته است. گزارش هاي غير رسمي نشان مي دهد در جنگ يمن بيش از ٦٠ ميليارد دلار زيان به عربستان وارد شده است. از سوي ديگر مردم يمن با تجاوز عربستان به کشورشان به دنبال تلاش براي آزادي استان هاي نجران، جيزان و عسير هستند که عربستان آن ها را تصرف و اشغال کرده است. جنگ يمن نيز که سعودي ها به دنبال آن بودند تا آن را بعد از ناکامي در جنگ سوريه به عنوان برگ برنده اي معرفي کنند اکنون به باتلاقي براي سعودي ها تبديل شده است.

⭕️ فاجعه منا
اما شايد بتوان بزرگترين بحران کنوني عربستان را بي کفايتي و بي تدبيري سعودي ها دانست. اين کشور که صاحب بزرگترين ذخاير نفت در دنيا است تاکنون نتوانسته سيستم مديريتي کارآمدي را تشکيل دهد. در جريان عيد قربان و مراسم رمي جمرات در منا بيش از ٤ هزار نفر از حجاج کشته شدند. فارغ از دليل اين حادثه، ناکارامدي و بي کفايتي سعودي ها بار ديگر ثابت شد. اين امر مي تواند مشروعيت داخلي آل سعود را بيش از پيش ضعيف تر کند. چرا که رژيمي که کارامدي داخلي نداشته باشد نمي تواند در سياست خارجي نيز موفق عمل کند و اکنون فاجعه منا بزرگترين نماد ناکارامدي ال سعود است .
برآيند چهار بحران فوق مي تواند عربستان را در دو عرصه داخلي و خارجي دچار تنگناهاي شديدي کند و در صورتي که اين کشور مسير درست تعامل با کشورها را در پيش نگيرد اين چهار بحران توانايي وارد کردن ضربات اساسي بر موجوديت و بقاي سعودي ها را دارد.

 

  

 

افسران - صلابت بزرگ ایران،  تغییر رویکرد عربستان
شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، به حاثه دلخراش منا پرداخت و اعلام کرد: متاسفانه مراسم حج امسال به یک فاجعه مبدل شد و علت اصلی کشته شدن هزاران مسلمان تنها کوتاهی و اهمال کاری کسانی است که مدعی خادم الحرمینی هستند.

وی تاکید کرد: این فاجعه اتمام حجتی بود که اداره حج باید از دست آل سعود خارج شود، چرا که آنان نشان دادند توانایی و کفایت لازم برای خدمت به زائران خانه الهی را ندارند. اداره حج قطعا باید به سازمان همکاری اسلامی محول شود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: آل سعود به جای اینکه به زائران خانه خدا خدمت کند، در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خوی جنایتگری خود را با کشتار مردم مظلوم یمن به نمایش گذاشته است. حادثه منا، لکه ننگ جدیدی بر پیشانی آل سعود است که در آن هزاران حج گذار، مظلومانه جان دادند.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: جای تعجب نیست که عربستان سعودی این حجم از جنایت را در منطقه انجام می دهد، چرا که مسؤولیت اداره بهار عربی و در حقیقت بهار آمریکایی در کشورهای اسلامی نیز با این رژیم است.

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که عربستان سعودی در انجام وظایف خود در قبال جان باختگان ایرانی کوتاهی می کرد، سخنان مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای موجب شد که آل سعود مراقب رفتار خود باشد و به عواقب اقدامات خود فکر کند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مردم ایران، اعلام کرد: عربستان به جای اینکه بخواهد با دلایل بی اساس ایران را متهم کند، باید موضعی جدی علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.
  

تاکتیک رسانه‌ای عربستان در فاجعه منا 
تحلیل کوتاه رسانه‌های جریان اصلی این کشور نشان می‌دهد که یکی از تاکتیک‌های آنها در نخستین روزهای وقوع حادثه، «عادی‌نمایی» بود، نه تنها رسانه‌های عربستان که حتی سایر رسانه‌های عرب زبان همسو در منطقه، برای آرام جلوه دادن بحران، تلاش کردند تابه تخفیف رویداد بپردازند. 

 یکی از مهم‌ترین کارکردهای رسانه‌های جمعی است. برای انجام این امر، رسانه‌ها پایبند به‌کارگیری استراتژی‌هایی هستند که در بیشتر کشورها همسو با سیاست‌های کلان نظام حاکم است. رسانه‌های عربستان بعداز فاجعه منا و جان باختن حدود 5000 نفر، به تاکتیک‌های ویژه‌ای برای مدیریت بحران خبری این فاجعه روی آوردند که ملهم از سیاست‌های آل‌سعود بود. 

به دنبال همین سیاست، برخی رسانه‌ها در دو روز اول، یعنی روزهای جمعه و شنبه حتی تاکتیک«بایکوت خبری» را انتخاب و خبر فاجعه منا را از عناوین اصلی خود حذف کردند. 
 

 عربستان ترمز دستیش رو کشید 
هم جنازه های ایرانی رو به طور کامل تحو یل می ده.
هم به رهبر انقلاب پیام تسلیت فر ستاده
هم به غلط کردن افتاده 
حالا پاسپورتمون عزت پیدا کرد 

افسران - پس لرزه های بیانات قاطع رهبرانقلاب امام خامنه ای  در عربستان؛ هراس آل سعود از سقوط
fshojaeian بیانات صریح، قاطع و پرصلابت مقام  رهبری به قدری نافذ و تاثیرگذار بود که بنا به گفته امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه و همچنین اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، پس از انتشار این بیانات در رسانه‌ها، نوع رفتار و گفتار مسئولان و مقامات سعودی تغییر محسوسی پیدا کرد و سعودی ها با بیان اینکه دستور از بالا صادر شده، در پیگیری امور مربوط به زائران جان باخته، مفقود و مجروح ایرانی سرعت عمل به خرج دادند.


«داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است....»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «یکسال است که شما نظام اسد را نظام تروریست می‌دانید. شما از مخالفانی که ما آنها را انقلابیون می‌دانستیم، حمایت می‌کنید و امروز برای مهار انقلابیونی گرد هم آمده‌ایم که روشن شده است، آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط‌گرایی به افراط‌گرایی هرچه بیشتر منتقل شده اند.»

فرناندز افزود: «نام حزب‌ الله لبنان پیش ازین در فهرست سازمان‌های تروریستی گنجانده شده بود و روشن شده است، حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «شما ایران را در پی انفجاری که در سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ میلادی روی داد، متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم؛ دخالت ایران را دران انفجار تأیید نکرد.»

وی تصریح کرد: «شما قطع‌نامۀ جنگ با القاعده را پس از حوادث یازدۀ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی صادر کردید، مجوز ورود نیروهای نظامی به چندین کشور را دادید و مردمان آنها مانند عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند؛ در حالی‌که این دو کشور هم‌چنان از تروریسم رنج می برند!»

رئیس جمهور آر‍ژانتین افزود: «با بمباران غزه، عمق‌و شدت فاجعۀ که اسرائیل مرتکب شد، روشن شد؛ شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند. در حالی‌که شما به راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، اهمیت دادید و راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.»

فرناندز گفت: «امروز اینجا هستیم تا یک قطع‌نامۀ بین‌المللی دربارۀ مجرم دانستن گروه "داعش" و مقابله با آن صادر شود. در حالی‌که داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می‌شناسید و داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است!»
جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده


به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی، از ذکر تمامی پاسخ های قاطع احتمالی و سناریوهای جمهوری اسلامی ایران در این نوشتار خودداری گردیده است و تنها بخشی از پاسخ های احتمالی ذکر گردیده است.

 
در حمله دقیق جنگنده بمب افکنهای سوخو 24 ارتش روسیه علیه مراکز استقرار گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده در استانهای حماه و حمص سوریه بیش از 30 هدف نظامی متعلق به تروریستها منهدم شد.

 

 
لحظه انهدام مقر فرماندهی داعش در حماه+تصاویر
 
بنابر این گزارش، در یکی از این حملات مقر فرماندهی و انبار بزرگ نگاهداری سلاح و مهمات تروریستهای داعش در حاشیه شمالی استان حماه سوریه هدف بمباران جنگنده های روس قرار گرفت که به انهدام کامل آن و هلاکت دهها تروریست منجر شده است. ساعتی پیش وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری، عملیات انهدام مقرهای گروههای تروریستی را به نمایش درآورده است.
 
 
مفتی دربار سعودی در بی‌حرمتی آشکار به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در منا جان باختند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به این رژیم گفت: شما هرگز در آنچه رخ داد، مقصر نیستید.
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی و رئیس به‌اصطلاح شورای علمای ارشد و پژوهش‌های علمی و فتوای رژیم در ادامه تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم آل سعود به سوء استفاده از آیات قرآن کریم پرداخت و خطاب به آل سعود گفت: خداوند هر یک از مخلوقات و خلقش را که بخواهد بر دیگری برتری می‌دهد، خداوند شما را برای این سرزمین بزرگ، سرزمین حرمین شریفین برگزیده است و این از کمال علم خداوند است.
آل الشیخ با تأکید بر حمایت کامل خود و شیوخ وهابی از رژیم آل سعود مدعی شد: خیلی‌ها به حاکمان عربستان و اقتصاد و انسجام آنها حسادت می‌ورزند.
 
مفتی دربار سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان سخنانش را منتشر کرده است، در ادامه بی‌حرمتی به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در مشعر منا قربانی شدند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به آل سعود چنین گفت : شما هرگز در آنچه رخ داد (فاجعه منا) مسئول نیستید،‌ زیرا تمام تلاش‌های موفقیت‌آمیز خود را به کار گرفتید.
 
جمعه 17 مهر 1394برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

همانطور که علی (ع) پيش‌‌بيني کرد اختلاف‌‌ها ميان سران داعش بالا گرفته. آنطور که برخي منابع گفتند موصل اخيرا شاهد يک کودتا ضد ابوبکر بغدادي بوده.
جزئيات دقيقي از اين کودتا اعلام نشده اما به نظر مي رسد که اختلاف‌ها ميان رهبران شرعی و فرماندهان بعثی افزايش پيدا کرده.
حزب دموکراتيک کردستان اعلام کرده که اين کودتا حدود دو ماه قبل اتفاق افتاده و تيم امنيتي ابوبکر بغدادي آن را خنثي کرده.
به گفته منابع کردستان عراق بيش از 500 نفر از نيروهاي داعش بعد از اين کودتا بازداشت شدند که بيشتر از 150 نفرشان اعدام شدند.
شنيده‌ها حاکي از آن است که پنج نفر از اعدام‌‌‌شده‌‌‌ ها از عناصر رده بالای داعش و از نزديکان بغدادی بودند.
بايد ديد با شدت گرفتن این اختلاف‌‌‌ها آیا داعش مي‌تواند مانع «فروپاشي از درون» شود يا خير.

 

 

چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

 
مفتی دربار سعودی در بی‌حرمتی آشکار به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در منا جان باختند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به این رژیم گفت: شما هرگز در آنچه رخ داد، مقصر نیستید.
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی و رئیس به‌اصطلاح شورای علمای ارشد و پژوهش‌های علمی و فتوای رژیم در ادامه تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم آل سعود به سوء استفاده از آیات قرآن کریم پرداخت و خطاب به آل سعود گفت: خداوند هر یک از مخلوقات و خلقش را که بخواهد بر دیگری برتری می‌دهد، خداوند شما را برای این سرزمین بزرگ، سرزمین حرمین شریفین برگزیده است و این از کمال علم خداوند است.
آل الشیخ با تأکید بر حمایت کامل خود و شیوخ وهابی از رژیم آل سعود مدعی شد: خیلی‌ها به حاکمان عربستان و اقتصاد و انسجام آنها حسادت می‌ورزند.
 
مفتی دربار سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان سخنانش را منتشر کرده است، در ادامه بی‌حرمتی به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در مشعر منا قربانی شدند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به آل سعود چنین گفت : شما هرگز در آنچه رخ داد (فاجعه منا) مسئول نیستید،‌ زیرا تمام تلاش‌های موفقیت‌آمیز خود را به کار گرفتید.
 


ادامه مطلب ...
متأسفانه برخی هموطنان، بدون آن‎که وضعیت روحی خانواده‎های داغدار حجاج را در نظر بگیرند، اقدام به نشر متونی می‎کنند که به جای تسلیت، حاوی تمسخر، هتاکی و پرخاشگری به حجاج است! آیا اگر همین اتفاقات برای مسافران تایلند و ترکیه می‎افتاد، رفتارها همین‎گونه بود؟!

سهم سفر حج در سفرهای خارجی ایرانیان، تقریباً ده درصد است و مابقی، سفرهای (اغلب) توریستی است. هیچگاه کسی آن توریست‎ها را محکوم نمی‎کند و از آن‎ها نمی‎خواهد که به جای رفتن به تایلند، پولش را به فقرا بدهد! کسی در زمان حضور در دیسکو یاد جهیزیه هیچ عروسی نیست! و دیگران هم از او این توقع را ندارند!
این تناقض‎ها و رفتارهای ناشایست، در شأن کشوری با سابقه تمدن چندین هزار ساله نیست. خوب است اگر تسلای خاطر خانواده‎های داغدار نیستیم، لااقل کمی بیاندیشیم!

 

چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

آنها از یک طرف مسلمانان را در یمن شهید می کنند و از طرف دیگر با بی‌کفایتی و سوءمدیریت خود  یا  با طراحی از پیش  تعیین شده توسط سازمان های اطلاعاتی حجاج  بیت ا..   را به قتلگاه  منا می برند آیا خواسته آمریکا و اذنابشان  در منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی غیر از این است.

چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

ﺍﯾﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺗﻮ ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺎ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ، ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻭ ﺭﺗﺒﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺤﯿﺎﻥ ﻭ ﯾﻬﻮﺩﯾﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﺪ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺷﺪﯾﺪ ﯾﻬﻮﺩﯾﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ! 

ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺩﻟﯿﻠﺶ ﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ؟ 

ﻛﺴﻲ که ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺭﻭ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺯﺵ 
ﭘﺮﺳﻴﺪﻥ :  

ﻫﺪﻓﺖ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪﭼﻴﺴﺖ ؟؟ 

ﺍﻭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻛﻪ ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺭﺍ ﺳﺎﺧﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺁﻧﻬﺎ ﺳﺨﺖ ﺩﺭ اﺷﺘﺒﺎﻫﻨﺪ !!! 

ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﻴﺪﻥ ﺧﺐ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﻛﻪ ﺗﻮﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﻜﺮﺩﻱ ﺟﺰ ﮔﻔﺘﻪﻫﺎﻳﺸﺎﻥ !!! 

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :  

ﻛﺎﻓﻴﺴﺖ ﺁﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﺳﺠﺪﻩ ﺑﺮﺧﻴﺰﺩ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﻴﺸﻮﻳﺪ ﻛﻪ ﭼﻪ ﺑﻼﻳﻲ ﺳﺮ ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﻭﻣﺴﻴﺤﻴﺎﻥ ﻣﻲ ﺁﻳﺪ....! 

این مجسمه ثابت میکند که اگر مسلمانان قیام کنند باقی سقوط خواهند کرد.  

چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

شنبه 4 مهر 1394برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

برترین زهد ، پنهان کردن زهد است 

حکمت را هر کجا که باشد فراگیر گاهی حکمت در سینه منافق است و بی تابی می کند تا بیرون آمده و با همدمانش در سینه مومن آرام گیرد 
شنبه 4 مهر 1394برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده


- شهیدی که مقام معظم رهبری پشت سر او نماز خواند و به او اقتدا کرد. 
(شهید خلبان علی اکبر قربان شیرودی)

- شهیدی که خلبانان عراقی در محل شهادتش در بغداد به احترام او یک دقیقه سکوت کردند.
(شهید خلبان عباس دوران)

- شهیدی که وصیت نامه ی او را مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه قرائت نمود.
(شهید سروان مسعود آشوری)

- فرمانده ای که در 4 عملیات بیش از 10 هزار کیلومتر مربع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را آزاد نمود . 
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ) شهیدی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نحوه شهادتش را شرح داد.
(شهید سرهنگ ایرج نصرت زاد)

- شهیدی که قرآن را با دست نوشت و با ختم نوشتن قرآن شهید شد.
(شهید سرهنگ شریف اشراف)

- شهیدی که پیام داد«به امام و مادرم بگویید که شیاه کوه لرزید اما انشایی نلرزید» و شهید شد
(شهید ستوانیکم وظیفه عبدالحمید انشایی)

- شهیدی که در حال پیکار با دشمن درونی و بیرونی خویش بود
 ( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که اسیر شد و در حال مقاومت به شهادت رسید و لبخند شادی به لبانش نشست
(شهید سرباز محمدرضا صادقی)

- شهید آزاده ای که بیشترین مدت اسارت را تحمل کرد
(شهید خلبان حسین لشگری)

- شهیدی که در پایان جنگ نارنجک به خود بست و زیر تانک دشمن رفت
(شهید سرباز یوسف حیدری)

- اولین شهید ترور بعد از انقلاب ( شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی ) .

- فرمانده شهیدی که ناو جنگی خود را تا آخرین نفس رها نکرد و به شهادت رسید
(فرمانده ناوچه پیکان ناخدا محمد ابراهیم همتی)

- شهیدی که خبر از شهادت خودش داد و گفت مفقود الاثر می شوم
(فرمانده گردان شهادت ل 92 شهید ستوان غلامرضا طرق)

- شهیدی که گزارش پر صلابتی از مقاومت رزمندگان در چزابه را به امام خمینی(ره) داد
(شهید سرهنگ غلامرضا مخبری)

- شهیدی که بخاطر برپایی نماز در اسارت ضد انقلاب به شهادت رسید.
(شهید خلبان حسین قاسمی)

- مسیحی که مسلمان شد و بلافاصله به شهادت رسید.
(وازگن آوسیان یا مهدی محمدی)

- شهیدی که مالک اشتر نیروهای مسلح بود.
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- جانباز قطع نخاعی که 24 سال دمر خوابیدن را بدون ذره ای ناراحتی تحمل کرد و به شهادت رسید.
(شهید سرباز رمضان روحی)

- شهیدی که دستش در عملیات رمضان قطع شده و آن را در جیبش قرار داده بود تا سرباز ها متوجه نشوند
(شهید زارعیان)

شهیدی که گفت ایران کشور پهناوری است اما برای عقب نشینی من جایی ندارد
(شهید سرتیپ امیری) 
 
- شهیدی که حج نرفت اما روز عید قربان به شهادت رسید
(شهید خلبان عباس بابایی)

- فرمانده ای که برای معالجه و ملاقات و مراسم دفن و ختم دخترش ازمنطقه عملیات بیت المقدس خارج نشد و بعد به شهادت رسید.
(شهید سرلشگرمسعود منفرد نیاکی)

- آیا می دانید اولین فرمانده نیرویی که به شهادت رسید شهیدسرلشکر خلبان جواد فکوری فرمانده نیروی هوایی ارتش بود؟

- آیا می دانید اولین وزیر دفاع که به شهادت رسید شهید سرلشگر سید موسی نامجو بود؟

- آخرین صاحب منصب نظامی که با ترور شهید شد
(شهید سپهبد علی صیاد شیرازی)

- فرمانده ای که به چریک پیر معروف بود
(شهید سرلشکر حسن آبشناسان)

- خلبانی که به شکارچی ناوهای اوزا و قهرمان جنگ های دریایی با عراق معروف بود.
( شهید خلبان حسین خلعتبری)

- خلبانی که وصیت کرد که اگر ذره ای از خاک وطنم، به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم بشوئید.
 ( شهید خلبان حسین خلعتبری )

- خلبانی که آسمان جنگ را به تسخیر خود در آورد.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که کابوسی برای نیروهای عراقی تبدیل شده بود.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که ثواب بودن در جبهه را از رفتن به حج بیشتر می دانست 
( شهیدخلبان عباس بابایی )

- خلبانی که در یک روز بیش از 7 بار به عمق خاک دشمن رفت
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- خلبانی که با بیش از 400 پرواز برون مرزی بر فراز خاک دشمن و بیش از 1800 ساعت پرواز یکی از قهرمانان جنگ به حساب می آید.
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- شهیدی که نقش بسزایی در نزدیکی ارتش و سپاه داشت 
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که نابغه نیروی هوایی بود.
( شهید سرلشکر منصور ستاری )

- شهیدی که با حفظ سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش، وزیر دفاع هم بود.
 ( شهید خلبان سرلشکر جواد فکوری )

- شهیدی که گریه های نماز شبش لرزه به اتاق می انداخت 
( شهید سرلشکر سید موسی نامجو ) 

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 995
بازدید کل : 362272
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1