هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی
جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

امام علی (ع) :

 

روزگاری بر مردم خواهد آمد که از قرآن جز نشانی ( قرآن خوانده میشود ولی به آن و دستوراتش عمل نمیشود ) ، و از اسلام جز نامی باقی نخواهد ماند . ((مردم خود را مسلمان می نامند در صورتی که دورتر از همه کس به اسلام هستند )) .مسجدهای آنان در آن روزگار آبادان ، اما از هدایت ویران است.مسجد نشینان و سازندگان بناهای شکوهمند مساجد ، بدترین مردم زمین می باشند ، که کانون هر فتنه ، و جایگاه هرگونه خطاکاری اند ، هرکس از فتنه بر کنار است او را به فتنه بازگردانند ، و هرکس که از فتنه عقب مانده او را به فتنه ها کشانند ، که خدای بزرگ می فرماید : به خودم سوگند ! بر آنان فتنه ای بگمارم که انسان شکیبا در آن سرگردان ماند!. و چنین کرده است ، و ما از خدا می خواهیم که از لغزش غفلت ها در گذرد. نهج البلاغه حکمت 369

سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

... یکی از میهن پرست ترین  خلبانان نیروی هوایی ارتش ایران بود! پس از انقلاب تنها به جرم دریافت نشان افتخار از نظام شاهنشاهی از ارتش اخراج و درجه ی سرگردی اش گرفته شد... او در یکی از خطرناک ترین مانورهای هوایی جهان با نام چهارراه مرگ که در  آمریکا برگزار شد به عنوان نماینده نیروی هوایی ایران در مانور حضور داشت و تماشاگران را بهت زده کرد که با این سن کم این چنین بر رکاب جنگنده اش  جولان می دهد... و نام ایران را در فهرست دارندگان برترین خلبانان جهان به  ثبت رساند... در روز آغاز  جنگ (ساعت یازده آخرین روز شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه) در شهرش  بوشهر مشغول جمع آوری وسایل خانه اش برای آمدن به تهران بود که شاید بتواند در پایتخت کاری تازه پیدا کند! هنگام حرکت از خانه اش به سوی تهران ، صدای مهیب انفجار بمب های عراق بر پایگاه ششم شکاری (بوشهر) ، توجه اش را برمی  انگیزد... بی آنکه فکر کند که ارتش در حقش ظلم کرده و او را پس از خدمت های صادقانه سالیان سال ، تنها برای دریافت نشان افتخار از نظام پیشین ، اخراج کرده!!! شتابان لباس پروازش را از میان وسایلش بیرون می کشد و به پایگاه  ششم شکاری بوشهر باز می گردد... به ورودی پایگاه که می رسد دژبانی از ورودش جلوگیری می کند! چرا که او دیگر در استخدام ارتش نبود............ غفور دوباره سرگرد می شود و دوباره بر رکاب فانتوم ها در برابر دشمن جولان می دهد تا سرانجام پس از دهها پرواز دلاورانه و پیروزمندانه در راه دفاع  از خاک پاک ایران ، سرانجام در نبردی نابرابر عقاب تیزپروازش فانتوم ، مورد اصابت موشک عراقی قرار گرفت... و در نزدیکی ماهشهر از آسمان ایران جدا شد  تا با اجزای بدنش ، ذرات خاک ایران را بسازد... .

سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

«اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍوَالِ مُحَمَّدٍوَتَرَّحَّم عَلی عَجزِنا وَ اَغِثنا بِحَقِّهِم»
 
این دستورالعملی است که خودآقا امام عصر(عج الله)دردیدار
 
باآیت الله مرعشی نجفی به ایشان فرمودند :
 
دررکوع های نماز به ویژه رکوع آخر تاکید کردند كه بخوانید.
 
ترجمه آن ذکر این است :
 
بارالها درودبرمحمدوآلش بفرست وبرعجز وناتوانی مارحم کن وبه حق محمد وآل او به داد ما برس.
 
 
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصرواجعلنی من اعوانه وانصاره
 
اي خداي مهدي!يعني خداي خوبي ها!راهي را كه شروع كردم ،بركت بخش و ختم به خيرفرما!

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 993
بازدید کل : 362270
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1