اصل ماجرای مرگ فریناز خسروانی + فیلم دوربین مدار بسته هتل
هم افزا
آموزشی و اطلاع رسانی

ماجرا از آنجا شروع شد که صاحب هتل وقتی خبر از حضور دختر مذکور در یکی از اتاقهای هتل با فردی نامحرم شد، اقدام به بستن در اتاق کرد و مدعی اعلام تلفنی این موضوع به پدرومادرش شد…

فریناز خسروانی - حادثه هتل تارای مهاباد

فریناز خسروانی – حادثه هتل تارای مهاباد

 
“برپایه اطلاعات دریافتی ماجرا از آنجا شروع شد که صاحب هتل وقتی خبر از حضور دختر مذکور در یکی از اتاقهای هتل با فردی نامحرم شد، اقدام به بستن در اتاق کرد و مدعی اعلام تلفنی این موضوع به پدرومادرش شد.
 
پس از این اتفاق فریناز خسروانی که نمی خواست با پدر و مادرش در این شرایط روبرو شود، تصمیم به خروج از بالکن اتاق و ورود به بالکن اتاق دیگر می گیرد تا از این طریق از هتل خارج شود و در همین حین از طبقه چهارم هتل سقوط کرده و فوت می کند.
 
با مشخص شدن موضوع و ورود پلیس آگاهی مهاباد به ماجرا، مرد همراه متوفی و محبوس شده در اتاق هتل به این اداره منتقل و تحت بازجویی قرار می گیرد.
 
متهم در بازجویی ها مدعی می شود که وی چندین بار از دختر درخواست نموده فرار نکند و جانش را به خطر نیاندازد؛ اما متوفی به خاطر ترس از روبرو شدن با والدینش بدون فکر کردن به عاقبت فرار از طریق پنجره طبقه چهارم هتل، این اقدام را انجام داد که در نهایت منجر به سقوطش شد.” لازم به ذکر است فرد دستگیر شده در این ماجرا که لحظاتی قبل از مرگ فریناز خسروانی در کنار وی بود، هیچ ارتباطی با سازمانهای امنیتی و انتظامی نداشته و با تکمیل پرونده و اتمام بازجویی به مراجع ذی صلاح قضایی معرفی شده است و قطعاً با رسیدگی به پرونده اش و تعیین میزان جرم مرتکب شده به جزای خود خواهد رسید.
 
به گواه فیلم منتشر شده از هتل تارا مهاباد، دختر مهابادی پیش از روز حادثه نیز مرتبا به اتاق کارشناس مربوطه رفت و آمد داشته است. با این فیلم، شائبه های منتشر شده توسط ضدانقلاب مبنی بر خشونت و یا تجاوز تکذیب می شود.
لینک اصلی http://7ganj.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D9%8A%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم افزا و آدرس mm114.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 843
بازدید کل : 363125
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1